Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Mijn Connie uit 1967

28 likes

Oefff :ok_hand: :ok_hand: Lekker hoor. :heart_eyes:

1 like

Dagje vrolijk en simpel met de poljot

17 likes

Pure 1950s schoonheid :ok_hand:

38 likes

Omega 2900-1 36mm jumbo met caliber 267 en zwarte gilt wijzerplaat uit 1956:


37 likes

29 likes

Wat een mooie Conny😍 Genta design, wit gouden fluted bezel op stalen kast en wat mij betreft de mooiste dial en wijzerset. Zo zou ik m ook willen👍

1 like

Mooi

1 like

Mooi hoor​:+1::heart_eyes:

1 like

Mooi zeg die bezel!

1 like

Daar kan je toch alleen maar van kwijlen wanneer het allemaal zo strak is afgewerkt - heerlijk zonder al die foldertekstjes op de wijzerplaten van de huidige generatie Omega!!!
Post ik nog even een Domega automaat omdat die er zo aardig bij aansluit als variant :nerd_face:

28 likes

Prachtig horloge!

1 like

Een van de jongste modellen (denk ik) is toch wel het allermooiste wat je kunt bedenken.
Ik ben er werkelijk helemaal weg van.

En deze Longines helemaal zelfde stijl, uit oorspronkelijk dezelfde periode:

Edit: heb de omega net gepost vanuit mapje op mobiel en zie nu dat hier op die Omegatoch ook nog een boel letters gebruikt zijn :roll_eyes:

Dan wint de Longines het toch hier.

15 likes

Idd. zonder poespas gaaf uurwerk :ok_hand:

1 like

Dat bedoel ik…Overigens de uitvoering van deze zoveelste retro mist toch wel nogal wat contrast naar mijn mening! Maar ok mijn ogen zijn wat ouder en dan zijn een chrome logo en chrome wijzers op zilverkleurig plaat omringd door chrome ring in stalen kast al snel matig qua zichtbaarheid :nerd_face: Maar ook - ik zeg het maar als onafgestudeerde Omega fan - vreselijk saai…Jammer!

2 likes


Opera avond, dat vraagt om een vintage. De opera was heel modern (na de pauze was de parterre -bejaardenhabitat- flink uitgedund) maar net dan ga ik graag in pak en (vlinder-) das met een dresser met veel patine.
Nu nog even nagenieten met een goed boek en een -euh- appelsapje.

25 likes

Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik van de strapkeuze vind. Het clasht een beetje, maar met de juiste outfit kan het wel werken.
Bewijst wel dat een vintage uit de sixties niet per se bij een pak moet. Goeie strap dus!

Komt in orde. Ik laat weten wanneer ik weer richting Goede Doeleneinkeltje ga…

1 like

Bulova 23 ‘B’ cal. 10BPAC 1956
First US made bidirectional automatic

17 likes

OK, dan zitten we niet helemal op dezelfde lijn :thinking:
Geeft niet.
Deze contrastloze Omega mag bij mij zonder enige reserve achter de deur geschoven worden. :heart_eyes:

1 like