Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Dat geef ik vaak op, omdat ik geen zin heb om deze te verzetten zo vroeg op de dag. :rofl: gaat mij om de tijd en de schoonheid natuurlijk. :grinning:

1 like

Ik zet bij vintage horloges de datum ook maar zelden goed, maar de tijd moet ik toch goedzetten dus ik probeer er dan wel op te letten dat hij niet 12 uur verkeerd staat; dan zit ik de halve dag tegen een verschuivende datum aan te kijken. :sunglasses:
Maar zoals gezegd, gaat bij mij ook nog regelmatig fout. :joy:

Miezerig weder :sneezing_face:deze zal zeker niet roesten :smirk: …alhoewel de wijzers …



Peseux 320

20 likes

19 likes

En de mijne in verchroomd. De passende kroon heb ik gevonden, nu nog monteren.

Dit wordt wekker-week.

20 likes

nog even genieten van de Rodania, en een beetje beweging voor de rotor kan ook geen kwaad…

14 likes

De Connie vandaag👌🏻

17 likes

Net binnen gekomen, dus nu even op een stalen bandje met niet passende endlinks. Ik heb er nog een paar mooie leren banden voor onderweg :+1:
De Seiko 6139 7070 Aquatimer.

18 likes

Even tijdelijk op een perlon bandje!

19 likes

Wisseltje. Oris uit, Certina in.

16 likes

Mooie certina zeg. Goede “dikke” kast. :+1:

1 like

41 mm. mooie maat.

1 like

De starjewels vandaag!

15 likes

25 likes

Voor nu deze, maar ik ga hem in het blauwe deel zetten

10 likes

Je zou eens op zoek kunnen gaan naar een grijze Tropic (remake). Lijkt me erg mooi staan… Wat is de aanzet?

Voorbeeld (jammer van de net-niet-keepers) : https://www.cheapestnatostraps.com/collections/tropic-watch-straps-and-rubber-watch-bands/products/vintage-tropic-2-0-anthracite?variant=12648762900579

2 likes

Goed idee inderdaad!

19mm aanzet.

€€€

1 like

Ja tis goed met squinky :smiley:

3 likes

Mijne zegt gedag op een stalen aftermarket alternatief

Maar op leer is ie ook heel mooi :wink:

17 likes