Welke vintage draag je vandaag? Deel III

dank je Gerard! Volgens mij stond er deze week hier ook zo een van te koop, met nog drie andere Russen…

1 like

Klopt helemaal :innocent:

Heb deze ook de hele avond al om mijn pols zitten om te kijken of deze Rus nog een beetje bij de tijd kan blijven.
Is de mooiste van het stel vind ik zelf.
De blauwe uit de advertentie is al verkocht.
:expressionless:

Zelfs bij lamplight a stunner…

10 likes

Onzeker weer buiten maar deze ouwe kan wel een stootje hebben

19 likes

Ik neem de 27 B-1 :smirk:


22 likes

Dank! Collega zal er blij mee zijn!!

1 like

De Montdor uit 1977.

20 likes

22 likes

Nog steeds de gehard stalen Tissot.

(1000 HV, https://en.m.wikipedia.org/wiki/Vickers_hardness_test )

23 likes


Ultra Chron ref.8309

27 likes

Toch zijn die dingen vaak enorm afgeragd. Misschien juist omdat ze veelal als “beater” gekocht werden. :thinking:
Maar de jouwe ziet er in elk geval nog netjes uit. :+1:

De meeste zijn dan denk ik de PR516 en afgeleiden. Die hebben een “gewone” stalen kast.

1 like

Nee, ik bedoel de 518. Veel 518’s zijn in erg slechte staat.

Haha…mooi,mooi.
Ik denk dat ik je sterkte moet wensen met het inkrimpen :laughing:. Blijf maar lekker inkrimpen en uitbreiden met al die pareltjes die je steeds weer weet te vinden. :ok_hand:

1 like

32 likes

Heb ik mazzel dus. Kevin had hem al een hele poos te koop, maar onlangs de band terug gevonden. Dat, en de flinke prijs verlaging maakte dat ik toch maar “toe sloeg”.

1 like

Ja goed gedaan. :+1:
Zit ook wel eens te kijken om er een aan te schaffen. Hoort wel een beetje thuis in mijn “PR” collectie. :sweat_smile:
Maar goede exemplaren zijn vaak duur, en de kastvorm toch niet helemaal mijn ding, dus de trekker nog nooit overgehaald.

14 likes

Mocht je ook Russische pareltjes bedoelen, hier heb ik er een.
Houdt de tijd prima, en je kan er ook je eitjes mee timen… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Voor meer details… :wink:

12 likes

Leuke kleine duiker die Divette!
Heb er zelf ook twee - zonder datum - mis alleen nog een paar onderdelen :zipper_mouth_face::zipper_mouth_face:

5 likes

Ik draag deze Eterna vandaag, dus meteen even lekker voor de lens gesleurd:

22 likes