Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Eentje met een Nederlands tintje vandaag

22 likes

Toevallig zo zie je nooit en nu! Heb deze van een vriend meegenomen voor reparatie in Nederland - lijkt aardig dezelfde periode :hugs:

17 likes

Geweldig! Meer plaatjes aub. Deze eterna clamshell tanks zijn best gezocht…

Check deze 3 (plaatje van omegaforums):

En ééntje verkocht door visionvintage:

11 likes

Zo’n druilerige dag vraagt om een stralend horloge.

17 likes

Kleine beetje zon wat er is vandaag, even pakken

20 likes

OK, omdat je zo enthousiast reageert even erbij gepakt - hij is nog niet in reparatie…





Heb voor mezelf nog een hele oude Mido (pre-tank denk ik) op de to do lijst staan, heel fraai werkje in en op een prachtige manier dans son jus zoals @pmannaert dat zo sappig uitdrukt.

16 likes

Prachtig. Mocht de Eterna weg moeten, I’m your guy.

2 likes

Terwijl de kinderen spelen, kan pappa even rustig het HF lezen en een wristshots maken. Genieten voor iedereen.

Poljot met alarm is echt een aanwinst. Binnenkort misschien kijken voor een wat netter exemplaar.

12 likes

Een wissel vandaag, gewoon omdat het kan :grin:.

25 likes

@septentrio
@domega

Mooi allebei! Deze tanks kende ik eigenlijk nog niet. Wat heeft Eterna toch veel moois gemaakt!

1 like

Is erfstuk van een vriend, dus… hoe graag ik hem ook zelf zou hebben, gaat niet lukken vrees ik.
Uit frustratie over die mooie Eterna tanks wel weer eens mijn andere rectangles aan gezwengeld, ook deze gave Lip Valence - waarvan één aangelast lugpootje los zit.
Nooit iemand gevonden die dat er ´even´ aan zit :face_with_raised_eyebrow:

11 likes

13 likes

Hoort het dat deze eterna een Mido signed uurwerk heeft?

Huh? Als je de regels tussen die Eterna en het laatste fotootje leest zie je dat het daarbij om een Mido gaat, die wel in mijn bezit is…
Plaatje van front hierbij voor alle duidelijkheid

5 likes

19 likes

19 likes

Sorry, helemaal over het hoofd gezien. Het uurwerk is wel echt een blikvanger, mooie afwerking!

1 like

En ik ben ook nog de eerste eigenaar…:grin:

20 likes

Ik kan de verwarring begrijpen met allemaal foto’s van je Eterna tank en vervolgens één foto van een uurwerk. :wink: Mooie horloges, hoeveel heb je er in totaal eigenlijk? Gaan we dan over de honderd, tweehonderd?

1 like

16 likes