Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Bedankt voor je uitgebreide antwoord!

Wel bijzonder, dat Japan blijkbaar ‘achter liep’ vwb de markt (-vraag) voor europese klassiekers.
En mijlenver voorop liep vwb de nieuwe generatie(s) elektronische horloges (quartz, digitaal), en de prijs/zeer-hoge-kwaliteit verhoudingen van haar (inmiddels) verzamelwaardige (nog steeds ondergewaardeerde) mechanische horloges :slight_smile:

1 like

Mooi exemplaar zeg! Interessant verhaal ook.
Werden deze ook met een ‘normale’ kroon geleverd zoals jouw exemplaar, en niet met de 8 hoekige versie?

Na regen komt Eterna

20 likes

Inderdaad, de ronde kroon is standaard op de 168.0065.

1 like

27 likes

Gaaf wijzerplaatje deze!

1 like

Zou best eens kunnen. Ik geloof niet dat ik deze al ooit open gemaakt heb.
Hij loopt zeer keurig…Eigenlijk net als elk ander horloge, ook al is het een penankertje

1 like

Deze NA van mijn favoriete merk :smirk:



AS 1250 kon jaartal nog niet dateren :worried: en heeft dringend nieuwe opwindstift nodig
wijst een HFlid mij de weg :blush:

24 likes

22 likes

Heel even de Sea-Cup.


Maar met de nog altijd losse veer heeft dragen weinig zin, dus het wordt vandaag gewoon een oudje met kroon logo. Die op de achtergrond ja - Toch een beetje grandeur :sunglasses:

21 likes

Mooi exemplaar zeg!
“Ferrovie dello Stato”

1 like

Vandaag de Polerouter (op een zwart geitenleren band van @slls) weer in het zonnetje gezet:

26 likes

Geinspireerd door het Throw Back Thursday arikel op Fratello Watches

vandaag mijn eigen exemplaar maar weer eens tevoorschijn gehaald. Hij tsjirpt er nog steeds lustig op los :slight_smile:

24 likes

33.3

35 likes

Een eerste fotootje van mijn NA waar ik enorm blij mee ben. Deze Angelus Chronodato:

Op een later moment wil ik er graag een topic aan gaan wijden. Prachtig!

45 likes

Nooit geweten, bedankt voor de info Ernst. Altijd al een bijzonder model gevonden, deze ziet er super uit! Die spaarregeling werkt bij de mijne ook, maar de displays van die twee blijven of vaag óf overvol en ook het verstellen is me nog niet gelukt helaas…


13 likes

ZIM voor vandaag.

13 likes

18 likes

:heart_eyes:

1 like

35 likes