Deze maar mee naar huis genomen van David. @Davidf40 Glaasje net even behandeld met een beetje Brasso voor de meeste krasjes.
Neem er nog een paar, dan zie je straks dubbel!
Vandaag heb ik alle bandjes even in het leervet gezet dus alles mocht naderhand om voor een fotosessie, maar deze jongen blijft qua staat favoriet.
Dank je wel!
Het is de W126, 500 SE uit 1980. Blijkbaar heb ik echt iets met vintage…en ja, mijn vrouw is ook iets ouder als dat ik ben
Dank je wel… bijna, het is de W126
Dank je Ben er zeer content mee!
Heb ik al gedaan.
Ik zie nu ook een stalen microrotor variant met datum
Blijf me verbazen over de staat, als ik foto’s van de LM voorbij zie komen
Nog een paar, dan zie je misschien ook nog wel een SAS Polerouter
Ik ook iedere keer dat hij de pouch uitkomt, alleen gaat het me een beetje tegenstaan in de zin dat ieder extra krasje me dwarszit
Misschien mag hij binnenkort weg. Dat ligt eraan of ik een grote NA ga doen.
Ja, begrijpelijk. NOS is leuk, maar toch minder om te dragen…
‘Grote NA’? Komt die Pie Pan ?
Haha, groot is relatief natuurlijk. Ik merk dat ik in de zomer bijna nooit een horloge draag omdat ik alleen maar spul op leer heb. Daarom wil ik eigenlijk een mooie klatser die wat kan hebben qua WR en met een stalen band. Op de shortlist staat een vintage Tudor met Oyster case
Deze krengen zijn helaas totaal niet te betalen
Originele exemplaren al helemaal niet helaas…Die van David klopt 100%, daar heeft hij heel veel geluk mee gehad.
Ja, een reden en groot voordeel (onder andere natuurlijk) waarom ik de Speedy heb gekocht. Stalen band, oh zo fijn in de zomer. WR ander verhaal bij een Speedy dan haha.
Maar een Vintage Tudor is heel cool! Staat al een tijd eentje te koop via TWG : https://www.thosewatchguys.com/watches/tudor-oyster7934
1000-1500 euro. Valt wel mee toch? Oke, deze hobby heeft me verziekt in some way. Wat een bak geld eigelijk hahah.
Yep, als ik ooit honger heb, is de Connie waarschijnlijk de laatste die ik in nood zou verkopen.