Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Mijn vriendin gisteren in New York met haar '60s Omega en tijdsconform bandje :sunglasses:
Gedeeld met toestemming hoor!

5 likes

Cool! Heb je een foto van het horloge zelf?
Mijn vriendin krijg ik er niet aan :joy:

1 like

Heb ik wel, alleen niet van al te beste kwaliteit.
Het is een dameshorloge dat ze als erfstuk(je) heeft gekregen. Sindsdien liggen de Daniel Wellingtons in een bakje te verstoffen.

Het bandje met gesp was een cadeau van ondergetekende, meer omdat ik het zelf leuk vond eigenlijk, in perfecte staat en hier op het forum voor €10 uit het blauwe gevist :joy:

22 likes

Deze uit 1966😊

24 likes

Leuk man! :grinning:

1 like

imagehttps://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/e/8/8/e88760848c8d1ff3fab5e174cd544e101edeb026.jpg

Ready to race :racing_car:

19 likes

Yema dagje…

Gr. Roel

21 likes

De Maxim.

14 likes

Leijona, ik deze Kermit gedoopt

19 likes

Vanochtend nog even bijgeregeld. Liep consequent 13 seconden per dag in de min, en dat vind ik toch echt teveel. Dus nu maar weer een dagje proefdraaien. :sunglasses:

11 likes

Beetje zo’n 13-in-een-dozijn 60’s horloge, deze Olympic, met een eta automaat in een compressorkast
Dit soort waren de betaalbare toolwatches van toen, en nu ook een beater voor mezelf (o.a. mee gezwommen vandaag)

14 likes

Kleine Breitling, mooie blued hands. Vaak om de pols van mijn vrouw te vinden, ook prima:wink:

26 likes

Inmiddels terug thuis van Rockanje, die Omega van mij is toch wel iets anders, n.l. een International Collection uit 1979:

Herstel, ik keek even goed, jullie bedoelen deze (m’n laatste NA (ik was nog een beetje “verreist😀” na al die uren achter het stuur van m’n rode 500)

Deze handwinder is ook een Omega International Collection, de enige automaat die ik heb van Omega is m’n SMPc.

24 likes

Ook hier nog even showen…

23 likes

De onderste dus😀

2 likes

Nee hoor Hans ik bedoelde de eerste - is wel zelfde kasttype qua lugs maar inderdaad weer anders in uitvoering. Je moet hem maar weer eens vaker om - anders vergeten we hem straks en daar is die toch te mooi voor :hugs:

2 likes

Dank je wel, het klopt dat ik hem niet zo veel draag en dat komt omdat ik er zo zuinig mee ben. Het is echt een juweeltje😍.

2 likes

De Sportsman voor vanavond

19 likes

Mijn schoonheid uit 1967

26 likes

In de avondzon nog snel een keer voor de lens gehouden:

27 likes