De Maxim.
Vanochtend nog even bijgeregeld. Liep consequent 13 seconden per dag in de min, en dat vind ik toch echt teveel. Dus nu maar weer een dagje proefdraaien.
Beetje zo’n 13-in-een-dozijn 60’s horloge, deze Olympic, met een eta automaat in een compressorkast
Dit soort waren de betaalbare toolwatches van toen, en nu ook een beater voor mezelf (o.a. mee gezwommen vandaag)
Inmiddels terug thuis van Rockanje, die Omega van mij is toch wel iets anders, n.l. een International Collection uit 1979:
Herstel, ik keek even goed, jullie bedoelen deze (m’n laatste NA (ik was nog een beetje “verreist😀” na al die uren achter het stuur van m’n rode 500)
Deze handwinder is ook een Omega International Collection, de enige automaat die ik heb van Omega is m’n SMPc.
De onderste dus😀
Nee hoor Hans ik bedoelde de eerste - is wel zelfde kasttype qua lugs maar inderdaad weer anders in uitvoering. Je moet hem maar weer eens vaker om - anders vergeten we hem straks en daar is die toch te mooi voor
Dank je wel, het klopt dat ik hem niet zo veel draag en dat komt omdat ik er zo zuinig mee ben. Het is echt een juweeltje😍.
Mooie foto .
Mag vaker hoor . Hijs mooi!
Hé die GS ken ik. Mooi man, die verhuist snel.
EDIT: Ah, te snel ik zie dat @wbcoupe ook al heeft gereageerd.
Inderdaad mooi dat hij binnen het forum is gebleven.