Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Calber 10BPAC type 2

6 likes

Ne goeie moteur in een schone kast = klasse :wink:

1 like

Dâ is !

26 likes

New old stock Slava vandaag. Deze wijzerplaat kleur kom je niet vaak tegen.

15 likes

Tissot Navigator 1972

27 likes

Vroeg exemplaar deze volstalen Nageur :smirk:

21 likes

Oh wauw. Die is mooi zeg. De kleur van die wijzerplaat en die afgeronde indices. Schitterend.
Zit er een ETA uurwerkje in?

AS 984

5 likes

Tussen de overkill aan kunst tijdens Rotterdam Art Week even resetten in de rust van een in Rotterdam nog niet over-hyped Uygur restaurant

- met aan de pols een oude Rus, om de tijd tot het volgende event in de gaten te kunnen houden :sunglasses:

16 likes

De Echte Kunst zit om je pols…

1 like

Nog steeds deze.

23 likes

:+1:Mooi die 3 sterren op het uurwerk.

1 like

Al knutselend Tafeltjes oefenen met mijn dochter.

Op naar de tafel van 12, de tissot T12 vond ik daarbij wel toepasselijk. :sweat_smile:

17 likes

18 likes

Zodiac Aerospace,

33 likes

34 likes


Seiko-duiker vandaag.
Haat-liefdeverhouding met dit ding vanwege de wijzerplaat: is het nu de kleur van de plaat of zit het in het glas?

10 likes

Mmmmmm herkenbaar… Ik heb hetzelfde met een moderne Casio… en heb uit vage bronnen dat het een vetlaagje op binnenkant glas is van aanstekergas of dergelijke dat door sommige moderne ´reparateurs´ in kastjes wordt gespoten vanwege de smerende kwaliteit, en zo op die manier soms vastzittende wijzers/chronografen weer tot leven brengen. ´My two cents only´en ik vrees dat dit een niet graag verspreide ´vinding´ is maar vaker toegepast dan we allemaal weten…

2 likes

Ziet er ut als een waas aan de binnenkant van het glas. Open maken en een doekje over het glas halen. :wink: