Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Fijne maandag👍🏻

23 likes

19 likes

Hier vandaag een oude Duitser, de Bifora (BIdlingmaier FORm Anker, in 1900 opgericht door Josef Bidlingmaier te Schwäbisch Gmünd, tussen Stuttgart en Munchen).

26 likes

Verdal type Tour de France (bouwjaar onbekend)

19 likes

Jaartje ouder dan de Speedy van gisteren, nu een 68-er

26 likes

De Bullhead mocht weer aantreden vandaag. Deze gaat nooit vervelen!

21 likes

29 likes

Leuke tweedelige perlon. Wel de uitstraling, niet de slijtage aan de achterkant. :smirk:

1 like

Vandaag de Aristocrat Automatic

20 likes

Wittnauer 8007 Super Compressor

34 likes

22 likes

Prachtig!

@slin
Mooi, Actus is toch het chiquere zoontje van de 5-jes familie.
Ik heb hem in het zwart. Die post ik morgen, heb vandaag mijn bijdrage al geleverd.

1 like

Mag best iets meer zijn hoor :+1::grin:

Heb je een zwarte? Ik een zwarte en een blauwe nog…leuk setje zo…ik mis eigenlijk nog een wit/zilveren :ok_hand::blush:



19 likes

OK, daar komt ie dan (slechte foto met dit licht). Morgen maar een betere maken.

15 likes

Mooi :ok_hand: …weer andere wijzers enzo :+1::smiley:

De Actus kom ik de laatste tijd ook veel tegen met het ‘ss’ embleem…Seconden Stop…

1 like

20 likes

fraai typje…wat doet de indicator en de zes stippen?

1 like

Echt een supergave dial deze - wel beetje jammer van de kast, de kroon naar chrome exemplaar wisselen lijkt me ook al een stuk winst

1 like

Dank je wel. :grin: Ik vind ook de cijfers erg geslaagd.

De kroon ziet er inderdaad niet uit. In mijn -bescheiden- voorraad onderdelen zitten alleen van die hoekige kronen en die vind ik te grof, dus het wachten is op een sloper met een geschikte kroon. Er zijn nu drie onderweg, hopen dat daar iets knaps bij zit.

Ik ben ook niet trots op de wijzers. Ze zijn vast wel op te knappen, maar radium, dus daar kom ik niet aan. Het type wijzer past er wel erg goed bij.

1 like