Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Sport moet je niet kijken, dat moet je doen… (en ik dóe het al te weinig).

Het horloge zat vanochtend bij de post (klein maandje vanuit Italië)…

1 like

Dat is supergoed gedaan! Ik heb er 2 liggen hier waar ik dit graag op zou gaan proberen :slight_smile:

19 likes

Prachtige foto en horloge :ok_hand::grinning:

1 like

Prachtig geworden :ok_hand:

Kan nog beter… Gaat naar mijn vriendin, mijn zoontje (van 6, die nu leert klokkijken) of t.z.t. naar mijn dochtertje. Ebay of HF kan altijd nog :stuck_out_tongue:

1 like

Ken de stappen al een paar jaartjes - behalve dan het anonieme poeder - maar dit resultaat mag er zijn! Respect Jeroen

Ik gebruik zelf graag, nou ja graag :wink: zo tegen het laatste traject ´versleten´ schuurpapier… En vooral niet op een minuutje kijken…

2 likes

Apart die uurmarkeringen, mooi horloge!

1 like

16 likes

33 likes

Rally Time😎

15 likes

1950s Fortis een fijne horloge om te dragen

12 likes

Ik had de Pontiac al veel eerder even op een vintage BoR moeten knallen :open_mouth::heart_eyes:

21 likes

Nee, en zeker niet op een die veel te smal is. :wink:

4 likes

Vintage taper all the way. Al heb ik een exemplaar met 20mm aansluitingen op weg. Liefst met breedte van de bracelet zelf 16mm.

Deze look :heart_eyes::heart_eyes:

8 likes

Smaken verschillen gelukkig, ik vind dit helemaal the horror; heb je eindelijk een mooie vintage met 18 of 20 mm aanzet, frot je er een veel te smal blikken rammelding op. :persevere::hammer::hammer::gun::clamp::put_litter_in_its_place::put_litter_in_its_place::put_litter_in_its_place:

Maar zoals gezegd, dit is mijn persoonlijke smaak, dus ga vooral je gang; ik kijk wel even de andere kant op. :joy::joy:

3 likes

Prima, dat mag hé :wink:
Voor mij is dit het mooiste wat er is, voor de Pontiac heb ik nu zelf een jaren '40 bamboo bracelet op weg met 20mm aan de lugs en heerlijk veel taper…

Gaat er volgens mij zalig op staan!

4 likes

Uiteraard, gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak. :sunglasses:
(De like is voor de reactie; niet voor die bonklip, dat mag duidelijk zijn :sweat_smile:)

Oh ja, en voor mij is dit een mooie taper: :wink:

2 likes

Dit is voor mijn gevoel niet goed, ik mis links en rechts een rij schakels :confused:
Dat is anders bij een Bonklip, die is ook smaller maar wel áf.
Een combi met een Bonklip lijkt mij echt veel mooier, probeer dat eens👌