Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Exact mijn gedachte. Het moet vreemd lopen voordat deze de pouch verlaat.

Echt een beauty

1 like

Pff, dit is echt bizar. Als nieuw gewoon. Geweldig mooi

2 likes

Die is idd in nieuwstaat! :+1:

1 like

Niet normaal inderdaad. Ik duik morgen even de interwebs op om te kijken in hoeverre deze exemplaren in nieuwstaat gedocumenteerd zijn. Anders kan hij prima ter referentie dienen bij twijfel over de originele afwerking.

1 like

Hier trouwens de tweede NA die op mij lag te wachten (het was feest vandaag :smiley: ).
Maar hij mist aardig wat plating en het uurwerk (hoewel deze er optisch uitstekend uitziet) behoeft een volledige service. Ik weet niet of ik de wijzerplaat mooi genoeg vind om dat te rechtvaardigen. Morgen eens goed over nadenken bij zonlicht.

17 likes

Weer een tropische winterdag lijkt het - Accutime tijd

12 likes

20 likes

Allemaal die ophef over wachtlijsten bij een AD…:nerd_face:

Hier gewoon een mooie vintage DJ, rond 1971. Engine turned bezel met wide boy indexen.

Je kunt van alles roepen over het merk, en een deel zal zeker waar zijn, maar ik kan er van genieten!

Fijne zonnige dag gewenst!

2 likes

Lekker 90’s vandaag. :sunglasses:

19 likes

Grootse FERO uit de fifties :smirk:


mijn fiets een ORBEA eveneens van 1950 (een lid wou hem eens compleet zien )

26 likes

“compleet” is niet het eerste woord dat in me opkomt bij het zien van deze fiets. :thinking::wink:

4 likes

Navigator vandaag

21 likes

Een fraaie Pathracer !

1 like

Deze microrotor met GayFrères band wordt net (ondanks Ebay Global Shipping, via welk kanaal ik nog steeds op mijn poep-zeldzame platenspeler wacht) afgeleverd. Erg mooie staat. @septentrio

25 likes

Die plaat :star_struck: Nieuwe aanwinst met dank aan @septentrio

32 likes

Schitterend! :heart_eyes:

1 like

39 likes

Vandaag mijn Bulova Accutron Spaceview uit 1971 weer eens aan de pols gedaan. Kwetsbaar horloge op zich, maar ik wil hem af en toe toch eens aan. :slightly_smiling_face:

Fijne dag nog! :+1:

27 likes

Mooie hoor!

1 like