Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Meest recente aanwinst, 1st generation Eterna Kontiki, jaren 50, vol met radium en een lichte chocolate dial :smiley:
Loopt niet, dus ligt nu bij de horlogemaker.

30 likes

Weer een leuke horloge-meeting vandaag, in de zon :sunny:️ met @Fritzer, @Mafkees, @Davidf40, @septentrio.

31 likes

Glycine Altus Compressor

29 likes

:four_leaf_clover:

1 like

Fantastisch horloge hoor

Leuk zeg!

1 like

Vandaag weer eens met de Timex-collectie bezig.

16 likes

Mijn Citizen 800M. Ik ben er ultra zuinig op want als hij er mee stopt is het gedaan. Er schijnen nergens meer onderdelen voor te vinden te zijn, laat staan een Donor…

IMG_3190

12 likes

Mijn vader kwam met een zakje horloges aanzetten :blush:

Veel dameshorloges en een paar heren waaronder deze Aseikon…wat ik begrijp een DDR horloge. Leuk wat er bij het topic stond dat deze in Hongkong werden gemaakt en dat de A en de N makkelijk te verwijderen zijn zodat je Seiko overhoud :sweat_smile:

18 likes

Dank voor de organisatie Peter!
Echt een leuke middag gehad en weer een hoop geleerd en gezien. Ook leuk om @Mafkees, @septentrio en @Davidf40 eens in levende lijve te ontmoeten!

4 likes

Da´s een echte voltreffer - succes met de reparatie. Heel erg benieuwd naar ´t resultaat!

1 like

Als daar maar géén PB van komt :smirk:

2 likes

Sorry, die mis ik even. PB?

1 like

Zo ook eens mjjn ‘Lex’ aan vandaag :sweat_smile: …nieuw bandje, glaasje beetje gepoetst en gaan…

12 likes

Persoonlijk bericht?
Hij doelt waarschijnlijk op de schoonheid van deze collectie.
De mensen die een PB sturen met DIBS’en kunnen bij enkele horloges achteraan sluiten in de rij heb ik vanmiddag begrepen (waaronder ik, of niet @mafkees :wink:)

3 likes

NA via Marktplaats: Seiko 6505 gold plated. Ik zeg 't niet snel maar: holy shit. Dit ding is perfect bewaard gebleven.
Lijnenspel tot in de perfectie, zoals alleen Seiko dat kan. Ik ben er enorm blij mee! Sorry voor de snelle kunstlichtfoto’s. Morgen ga ik er even goed voor zitten.

39 likes

Die is fantastisch mooi :star_struck:.

2 likes

Mooi! Pas op dat je jezelf niet snijdt aan die haarscherpe lijnen :wink:.

1 like

Prachtig :ok_hand::smiley:

1 like

Holy crap, die is nog strak! Die heeft zo te zien inderdaad stevig achter slot en grendel gelegen, of is met zijden handschoentjes benaderd.
Meteen een heel mooi exemplaar voor de volgende horloge meeting.

1 like