Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Nieuwe aanwinst net binnen :smiley:Philip weer in de kluis en deze topper om. Heerlijke horloges :hugs:.

34 likes

Vintage op staal :ok_hand:

1 like

Goed bezig!!!

22 likes

Ancre 17 steens opwinder met datum op de 6, zoals ik het toch het mooist vind!
:yum:

Mijn reserve dresswatch voor als de ´Domega´ Omega per ongeluk naar een nieuwe pols verhuist :relaxed:

14 likes

De Pontiac gaat vandaag om, en met het project Nidor gaan we vandaag verder. Vandaag gaat het uurwerk ETA 2783 in de reiniger.

22 likes

19 likes

Vandaag in de roulatie: Mijn Citizen Ace 21J Parashock handopwinder van maart 1963…

29 likes

ENICAR Ultrasonic seapearl vandaag :smirk:


Zoals in de processie van Echternach drie stappen vooruit en twee achteruit :innocent: ( drie verkopen en twee kopen) en dan maar denken dat we met de collectie goed bezig zijn :wink:

31 likes

Te klein voor mij?

Weet het gewoon niet, ontwerp is zo mooi en toch…

2 fijne kleine vanmorgen even omgegespt: de Rotary als ondersteuning van mijn advertentie in de blauwe hoek (nieuwe fotootjes erbij dan dus ook) en de Longines erbij gepakt omdat die wat beleving en grootte er zo dicht bij zit.
Die Longines is beautiful, maar dan met hoofdletters geschreven!
En klein… Dus… Tsja… De Viscount mag gaan, maar voor de Longines ben ik er nog niet uit.

23 likes

Seiko uit 1977.

27 likes

Fijne dag vintage liefhebbers!

17 likes

Vanmorgen op de rommelmarkt gevonden Agon automatic duikertje,m’n eerste goudkleurige duiker.:wink:

20 likes

Met extra-gratis penis-logo… what has been seen cannot be unseen… :wink:

3 likes

Waar het hart vol van is…

1 like

…daar koop je een horloge van? :wink:

Ik weet niet of je met het denken aan geslachtsorganen horloges kan kopen :yum:

Prachtig; wat een genot om naar te kijken. :ok_hand:

1 like

Bedankt wilko alleen heb ik er nog niet veel info over,ik ben nog op zoek naar nummers en pat. info :pensive:

2 likes

Ik doe mee met de stalen variant

29 likes