Heb ooit besloten dat ik maar 8 horloges wil. Moet me dus in aantal beperken en dat doe ik door alleen horloges te kopen waar ik echt verliefd op ben.
Polerouter is er een van. Moest er gewoon een hebben.
Heb ooit besloten dat ik maar 8 horloges wil. Moet me dus in aantal beperken en dat doe ik door alleen horloges te kopen waar ik echt verliefd op ben.
Polerouter is er een van. Moest er gewoon een hebben.
Ik heb nooit zoiets besloten, gevolg is wel dat ik nu iets van 80 horloges heb.
Wil overigens wel wat gaan minderen en in elk geval exemplaren waar ik totaal op uitgekeken ben weg te doen. Maar een vast aantal is niks voor mij; meer is beter.
Ik ken mezelf. Ik wil de horloges in mijn collectie regelmatig kunnen dragen. En wie weet hoe standvastig ik daar op termijn insta.
80 horloges… Heb je ergens een collectie overzicht? Ben benieuwd.
Nee dat heb ik niet; ze liggen overal verspreid dus het is een hele klus om ze op een foto te krijgen. Toch maar een keer tijd voor maken.
Nou, dat dacht ik ook
Less is bore
Precies.
Kun je eens een scherpe foto van deze online slingeren?
Seiko Grand Quartz 4843-8050 met de diamond dust wijzerplaat uit 1976. En met een japanse gravering op de achterzijde.
Met de NA (Omega 30T2, links boven) heb ik nu toch wel een prachtige collectie dresswatches. De 30t2 komt op deze manier in het kunstlicht totaal niet tot zijn recht, maar reken maar dat er nog betere foto’s volgen!
Leuk dat je mijn MONNARD hier noemt!!
Hij is echt mooi hè.