Welke vintage draag je vandaag? Deel IV

Heb ooit besloten dat ik maar 8 horloges wil. Moet me dus in aantal beperken en dat doe ik door alleen horloges te kopen waar ik echt verliefd op ben.

Polerouter is er een van. Moest er gewoon een hebben.

1 like

Ik heb nooit zoiets besloten, gevolg is wel dat ik nu iets van 80 horloges heb. :rofl:
Wil overigens wel wat gaan minderen en in elk geval exemplaren waar ik totaal op uitgekeken ben weg te doen. Maar een vast aantal is niks voor mij; meer is beter. :innocent:

3 likes

Ik ken mezelf. Ik wil de horloges in mijn collectie regelmatig kunnen dragen. En wie weet hoe standvastig ik daar op termijn insta.

80 horloges… Heb je ergens een collectie overzicht? Ben benieuwd.

Nee dat heb ik niet; ze liggen overal verspreid dus het is een hele klus om ze op een foto te krijgen. Toch maar een keer tijd voor maken. :sunglasses:

@Ruud meestal knip ik uit wat ik nodig heb met Google foto’s :slight_smile:

18 likes

Nou, dat dacht ik ook

O ja, de Tissot weer.

23 likes

Less is bore :thinking::thinking:

2 likes

Precies. :rofl:

1 like

15 likes

24 likes

Kun je eens een scherpe foto van deze online slingeren?

18 likes

Seiko Grand Quartz 4843-8050 met de diamond dust wijzerplaat uit 1976. En met een japanse gravering op de achterzijde.

20 likes

Ik leen hiervoor een foto die met een goede camera gemaakt is. Dit lukt me niet met mijn camera

IMG_6742

10 likes

Avond wissel :+1:

22 likes

Semi-vintage

15 likes

Kienzle vandaag. Het uurwerk heeft me wat hoofdbrekens gekost, maar nu doet ie het uitstekend.

13 likes

Met de NA (Omega 30T2, links boven) heb ik nu toch wel een prachtige collectie dresswatches. De 30t2 komt op deze manier in het kunstlicht totaal niet tot zijn recht, maar reken maar dat er nog betere foto’s volgen!

21 likes

Leuk dat je mijn MONNARD hier noemt!!

Hij is echt mooi hè.:sunglasses: