Welke vintage draag je vandaag? Deel IV

Is dat plexi origineel geel of is dat verkleurd?

1 like

De wijzerplaat is puur wit email met Radium nummers en die radium is de oorzaak dat de celluloid vergeeld is (door de straling ) mooi leesvoer over dit toch bijzonder en uniek horloge lees je hier

https://www.vintagewatchstraps.com/borgel.php


in zijn naakte staat :smirk:

12 likes

20 likes

“Hight” frequency? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

23 likes

Bulova 23 ‘C’ met 10BPAC caliber type II. 1954
1 van de 5 US made automatics.
1e US made bidirectional automatic, hoewel Elgin fanaten het hier niet mee eens zijn omdat ontwerp en sommige onderdelen mogelijk uit de Zwitserse Bulova-fabriek kwamen.
Zij houden het op de Elgin 27 cal. 761 en de Lord Elgin 30 cal. 760 als eerste en meteen ook de laatste 100% US made bidirectional automatic calibers


20190407_104732

26 likes

Heerlijk grote Tissot T12 uit eind jaren 60.

32 likes

Een Terry automaatje met 25steentjes.
Mooi, verfijnd.

19 likes

De leuke jaren 70 Marti weer.

24 likes

Hamilton Contour Classic Edition

9 likes

Voelt zich in zijn sas bij dit weder,heeft veel slee op de kast maar loopt akelig precies :smirk:


Cal 60/61

18 likes

Net een gezellige morning-coffee-horloge-meeting met @Guapo gehad.
Goede espresso, mooie gesprekken en uiteindelijk met deze schoonheid van een NA naar buiten lopen.

Thanks Erik! :+1:

31 likes

16 likes

Mooie aanwinst Clim

3 likes

Thanks Harry, een Dynamic zoals deze stond nog op mijn “die wil ik eens proberen” lijstje.
Hij stelt absoluut niet teleur!

1 like

Die @Guapo z’n Dynamic doet-ie weg met Ă©Ă©n van de mooiste secondewijzers ever, daar krijgt die spijt van :thinking:
Mooie aanwinst, veel plezier er mee, Clim :+1:

4 likes

Prachtige ondergewaardeerde parels blijven het :ok_hand:
Omega op z’n best.

2 likes

THanks.
Daar ben ik ook bang voor. Maar de verkoop is voor een hoger doel van @guapo. Dat wordt ook nog wel wat moois volgens mij.

1 like

Het lijkt echt een “dial”-dingetje waar ik last van heb (vandaar ook die Mido linnen-dial) :joy: :wink:.
Deze lijkt wel van zand.

1 like

Enjoy Clim :ok_hand:
Leuke start van je WE straks :slight_smile:

2 likes