Welke vintage draag je vandaag? Deel IV

39 likes

Sterk resultaat die meetingšŸ˜‰

2 likes

Wauw :heart_eyes:
Veel plezier ermee!

1 like

Een resultaat zo goed en sterk als de espresso. :joy:

Kappen nou. Ook jullie ja @septentrio , @Domega en @lassale :sunglasses: Ik ben al zoā€™n twijfelaar en slechte afscheidnemer :wink:

Maar ik vind het bandje dus te ielig om m leuk te dragen en ben inderdaad bezig met een hoger doel (geen vintage trouwensā€¦).

5 likes

Waaaaaat :zipper_mouth_face: :grin:

2 likes

Ik zag jou recent met een nieuwe Nomos dus dacht ā€˜dat kan ik ookā€™ (maar dan met een Omega :grinning:).

2 likes

Een moderne daily moet kunnen :ok_hand:

3 likes

Defy vandaag :wink:

28 likes

Oe, oe, oe, ik weet het. Ik weet het. :joy::joy:

Maar ik laat ā€˜the grand revealingā€™ over aan @Guapo

1 like

Nou ik ben blij dat ik geen koffie lustā€¦als je even niet oplet lopen ze met je mooiste horloge naar buitenšŸ˜†

3 likes

Een nieuwe topper in je verzameling. Goede actie Clim! Krijg je spijt van @Guapo Maar eens even afwachten of het doel de middelen uiteindelijk heiligt?

3 likes

:joy::joy::joy::joy::joy:

Ik ga in mijn eentje nog een espresso zetten met mijn horloges in het vizier!

1 like

27 likes

Prachtig horloge! :slight_smile:

1 like

Topstuk met een eigen gezicht :ok_hand:

Nooit wegdoen, dat zie je hierboven al met die Dynamic :smiley:

1 like

Haalde een tijdje geleden wel in mijn hoofd om dit hier op HF te plaatsen. Bij nader inzien vond ik het eigenlijk zonde. Wil hem eigenlijk nog wel een beurt geven. Dat betekent dat ik hem een tijdje kwijt ben.:grimacing::grimacing::grimacing::grimacing:

2 likes

Wow! Cool ding hoor. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er altijd met een figuurlijke bocht omheen ben gelopen, maar deze heeft wel echt een prachtige wijzerplaat! Dit is weer een mooi vintage pareltje erbij! :ok_hand:
Welke ref is dit?
Hij lijkt me wel wat lastig qua bandjes, of valt dat mee?

2 likes

Ik ben er ook erg content mee.
Volgens mij is het een referentie 135.033

Bandjes is inderdaad een dingetje, dit is de originele band en die is wat aan de mindere kant.
Ze zijn nog wel after-market te krijgen, ook in staal.
Maar voor een originele stalen omegaband mag je de portemonnee trekken.

Ik ga binnenkort eens winkelen.

3 likes

21 likes