Ja ook echt blij mee! Alleen heb nu 4 enicars:joy: loopt uit de hand
Johh
I can make you an offer you simply cannot refuse…
Voordeel; je krijgt E-prof status
Dubbel voordeel: als je een pb stuurt kan ik wellicht een HEEL HEEL vriendelijke prijs voor je maken
Nee kan echt niet wordt te gek, hoewel die blauwe wel leuk is
Uit de hand lopen? Als je er 100 hebt, dan loopt het uit de hand; bij 4 begint het net leuk te worden.
En bij 150 komen de vraagtekens die je nu bij 4 hebt
Heb nog geen groen bolletje bij mijn avatar gezien…
Tjonge,tjonge in die doos van jouw wat zit daar toch allemaal in
valt mee hoor Pierre, gewoon een beetje aandrukken af en toe. En als er een over de rand komt simpelweg verkopen of naar de kringloop
Gaaf zo’n originele Tropic. Denk je dat de keepers er origineel bij horen?
Denk persoonlijk nooit zo erg na over zulke dingen - eerst spontaan kopen en dan lekker tobben over gebruiken of zo laten is altijd mijn systeem geweest
Hoe ver zou iemand gaan om een bandje op die manier te ´faken´ vind jij? Ik heb ook al tig jaren een Tropic met een Zodiac gespje. Hoe meer ik al die Tropics nu spot hoe meer ik zou kunnen denken aan bedrog - gelukkig geen last van haha
De reden van mijn vraag is dat de ‘tropic style’ banden, dus de moderne versies van de banden die door het merk Tropic zijn gemaakt, vaak zo’n soort keeper hebben. Ik heb zelf een basket weave tropic gehad en die had één keeper, in hetzelfde reliëf als de band zelf. Zodoende.
Je kan zelf ook groene bolletjes veroorzaken
Je kan best gelijk hebben, ik heb me er nooit zo in verdiept sorry. Breed ken ik ze ook maar deze twee zaten er op, en zien er volgens mij ietsje anders uit dan die op de recentere >tropic`< variantjes. Trouwens leuk toch eigenlijk al die versies
[quote=“Mafkees, post:3467, topic:213751”]
dat de ‘tropic style’ banden, dus de moderne versies van de banden die door het merk Tropic zijn gemaakt, vaak zo’n soort keeper hebben. Ik heb zelf een basket weave tropic gehad en die had één keeper, in hetzelfde reliëf als de band zelf.
[/quote]
Alweer een Zodiac opgeknapt!
Deze keer de oer-duiker Seawolf.
Weer ernstige problemen met de slip-koppeling, daar staan ze om bekend.
Een nieuwe koppeling is niet te vinden dus moet met beleid en een beetje geweld de oude strakker worden gemaakt. Gelukkig is dat goed gelukt.
Zo mooi😍 Vind dit een van de mooiste vintage duikers. Als je er ooit van af wilt…
Bij deze was ik te laat:
Goedemorgen allen, vandaag de Alpina waarover ik in een ander topic om meer achtergrondinfo gevraagd heb. Hij is klein maar geeft zoveel schoonheid dat ie af en toe even uit de kluis moet.
Leuk, die bruine Star
Zelfde vraag. volgens mij horen die keepers er niet bij.