Welke vintage draag je vandaag? Deel IV

Die bruine ster :grinning: is de enige met de opdruk ā€œTropicā€ maar die blijkt 100% zeker niet vintage. Ik heb terug gezocht en ā€œjullieā€ hebben die tropics al jaren eerder ontdekt. Voor mij is het nieuw maar wat een mijnenveld zeg…

Gr. Roel

6 likes

De Zodiac die je bedoelt heb ik onlangs ook ook een service gegeven voor een forumlid.
Mooi ding maar niet te koop.

1 like

Betwijfel het. Heb er heel veel gehad in blauw en zwart (de Tropic Star, dus). De gesp op de jouwe is niet origneel, de band zelf ā€˜seems legit’.

Die Tropic Sport heeft (origineel) de neiging om te gaan scheuren op de gaten. Ik vind ze in veerhouding tot de Star en ā€˜basket weave’ ook dik en stug.

1 like

Zeer vroege stalen Pontiac aan de pols vandaag :smirk:

AS 984

26 likes

Pareltje met een breeeeede p :hugs:

1 like

…van Pierre of van Pontiac :innocent:

1 like

KonTiki 10

Was eigenlijk op zoek naar mijn vierkante Roma maar stuitte in de verkeerde box op deze juiste Eterna

Nou dan komt Roma morgen toch?
Waar zwerft deze Sinto, euhh Roma eigenlijk?
:thinking::wink:

20 likes

prachtig horloge :heart_eyes:

Ik heb er ook 1 met dubbele keepers. Ligt al jaren in mijn kistje. De gesp hiervan (waarvan @acour_jeroen beweert dat die niet origineel is), zit nu aan die bruine waarvan ik zeg dat die niet authentiek is.

Het is me wat :clown_face:

Gr. Roel

3 likes

…waar ik spaarzaam mee om moet gaan de stukjes (radium) vallen bij het minste schokje van de wijzers :weary:

1 like

Dat stelt me gerust :laughing:

is het dan mss niet raadzaam om de restjes te laten verwijderen om andere schade te beperken? :thinking:

1 like

Doe ik Ludo laatste poetsbeurtje was in augustus

7 likes

Hele scherpe conditie, prachtig horloge!

1 like

De Flygraf van Yema maar weer eens tevoorschijn gehaald. Voorzien van het Valjoux 7736 uurwerk blijft het een genot om zo af en toe naar die prachtige dial te kijken. En dan vervolgens niet weten hoe laat het is :joy:.

22 likes

Echt heel erg mooi Rosier.

Ik doe mee met een valjoux 7736.
Alleen iets andere kast.

13 likes

Gaaf hoor. Ze kunnen beiden zo in het museum :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Echt niet, deze blijft bij mij. :joy::+1:

2 likes

Efkes wisselen, deze zal ook wel in het kistje gaan.

Leuk voor later.

Gr. Roel

17 likes

NA met dank aan @Slin :sunglasses: opgelegde indices spelen prachtig met het licht.

Extra leuk vind ik de Japanse (Kanji) dag aanduiding :ok_hand:

12 likes