Die bruine ster is de enige met de opdruk āTropicā maar die blijkt 100% zeker niet vintage. Ik heb terug gezocht en ājullieā hebben die tropics al jaren eerder ontdekt. Voor mij is het nieuw maar wat een mijnenveld zegā¦
Gr. Roel
Die bruine ster is de enige met de opdruk āTropicā maar die blijkt 100% zeker niet vintage. Ik heb terug gezocht en ājullieā hebben die tropics al jaren eerder ontdekt. Voor mij is het nieuw maar wat een mijnenveld zegā¦
Gr. Roel
De Zodiac die je bedoelt heb ik onlangs ook ook een service gegeven voor een forumlid.
Mooi ding maar niet te koop.
Betwijfel het. Heb er heel veel gehad in blauw en zwart (de Tropic Star, dus). De gesp op de jouwe is niet origneel, de band zelf āseems legitā.
Die Tropic Sport heeft (origineel) de neiging om te gaan scheuren op de gaten. Ik vind ze in veerhouding tot de Star en ābasket weaveā ook dik en stug.
Pareltje met een breeeeede p
ā¦van Pierre of van Pontiac
KonTiki 10
Nou dan komt Roma morgen toch?
Waar zwerft deze Sinto, euhh Roma eigenlijk?
prachtig horloge
Ik heb er ook 1 met dubbele keepers. Ligt al jaren in mijn kistje. De gesp hiervan (waarvan @acour_jeroen beweert dat die niet origineel is), zit nu aan die bruine waarvan ik zeg dat die niet authentiek is.
Het is me wat
Gr. Roel
ā¦waar ik spaarzaam mee om moet gaan de stukjes (radium) vallen bij het minste schokje van de wijzers
Dat stelt me gerust
is het dan mss niet raadzaam om de restjes te laten verwijderen om andere schade te beperken?
Hele scherpe conditie, prachtig horloge!
De Flygraf van Yema maar weer eens tevoorschijn gehaald. Voorzien van het Valjoux 7736 uurwerk blijft het een genot om zo af en toe naar die prachtige dial te kijken. En dan vervolgens niet weten hoe laat het is .
Gaaf hoor. Ze kunnen beiden zo in het museum
Echt niet, deze blijft bij mij.
NA met dank aan @Slin opgelegde indices spelen prachtig met het licht.
Extra leuk vind ik de Japanse (Kanji) dag aanduiding