Welke vintage draag je vandaag? Deel IV

Oh wat fijn dat je een band hebt! Hoe is dat gelopen? En oh wat issie mooi, wat heb ik gedaan :scream::wink:. Nee, staat je goed en geniet ervan!

2 likes

1976

17 likes

10 likes

Très rare 7 van Lesta op maandag :smirk:

…Is het een AS 984 Of een FHF 186

23 likes

Ha Willem-Jan,

Schakels los zijn niet makkelijk te vinden als je haast hebt om het horloge te willen dragen. :grimacing::sweat_smile: Daarnaast zijn ze best wel zeldzaam ook. Ik heb uiteindelijk gekozen voor een nieuwe aftermarket Seiko band met bijna dezelfde schakel (speciaal voor de Pogue modellen gemaakt denk ik). Past goed, staat netjes en ziet er bijna hetzelfde uit. Die band was langer, dus kon ik direct dragen. Ik ben er blij mee. De Pogue is nu een dag of drie aan de pols en heeft tot nu een afwijking van ongeveer een minuut. Dat is zeer goed voor zo’n oud horloge. :slightly_smiling_face::+1:

2 likes

Vandaag mijn ‘nieuwste’ aankoop. Ik had hem eigenlijk alleen gekocht om de backcover te gebruiken voor mijn HZ4 (zie zoekertje). Maar toch eigenlijk te lekker vaut om niet gewoon zo te dragen. Gezien de slijtage heeft de vorige eigenaar heeft hem ook goed vaak om gehad.

10 likes

Exact 50 jaar oude Dynamic.

24 likes

Nog maar een dagje. :sunglasses:

20 likes

AS 984. :wink:

2 likes

Deze vandaag, uit 1959 met een bandje van @slls.

35 likes

Jaartal onbekend…

‘In het echt’ is de kleur van de band een stuk minder oranje overigens.

28 likes

Vandaag de dag begonnen met deze prachtige zeldzame roodgoud vergulde MuDu uit eind jaren '50 met Felsa 4002 uurwerkje aan de pols. Over genomen van horlogegabbertje Frank @HorlogeHalle en zeer blij mee.:blush::ok_hand:

Twee foto’s; één onder kunstlicht om de mooie sunburst te laten zien.:wink:

20 likes

Zo’n deuk op 8 uur, wat jammer Peter:disappointed_relieved::disappointed_relieved::disappointed_relieved:
Zal ik m ff afhalen,? Moet deze week toch nog oud goud wegbrengen Hahahahaha

Prachtstuk hoor

1 like

Die mag er ook zijn :+1:

1 like

mooie structuur band :sunflower:

25 likes

Dankzij @mafkees
Kijk die dial!! wat een plaat(je)

27 likes

Hahahaa, dat klinkt heel goed.

Die Mudu staat je goed.
Wat een aparte en mooie kleur goud legering heeft ie he?

Plezier met de Mudu, dude!
:facepunch:

1 like

Merci mon cher Franque ! :wink: Het is een juweeltje…:blush:

1 like

Desk-diven met de Labor Super Etanche

22 likes