Welke vintage draag je vandaag? Deel IV

Thx! Vind ik ook. En dat met een NL achtergrond (voormalig V&D huismerk-horloge), maakt het voor mij ook nog eens extra aantrekkelijk.

2 likes

Klopt. One piece case en mechanisch movement

• sixties hitje van Fortis en later nog eens een comeback gemaakt. Eloga is een van de oudere merken en in de flipper-tijd onderdeel van Fortis zover ik weet.
1 like

15 likes

Mooie vijf!

1 like

Vandaag weer Patina-router. Leuk om te zien dat ik dat model toch maar blijf pakken.

23 likes

31 likes

Da’s een mooie Tissot! Welke ref is dat? Dank je wel alvast.

1 like

Prachtige herfstdag voor een wandeling in het bos. De Exactus mocht mee.

23 likes

26 likes

Afgewisseld met de SARX

22 likes

18 likes

Door de regen naar binnen gejaagd, na een lekker ochtendzonnetje. Nou ja, kan mijn Citizen ook weer eens een rondje meedraaien :thinking:

17 likes

Hier nog een dagje de ‘Pogue’ aan de pols. Ik ben zo blij dat ik hem nu eindelijk kan dragen, omdat ik een band heb gevonden die past. Overigens wel even vermelden dat ik dit bijzondere horloge heb gekocht van gerespecteerd en vriendelijk forumlid Willem-Jan @wilfox afgelopen juli. Ik ben er heel blij mee! :blush:

Fijne zondag nog!:+1:

19 likes

:scream::heart_eyes:

1 like

Dank, dit is een ref. 46660.
Laatst gekocht met een afgebroken kroon en roestschade aan het uurwerk. Vorige week opgeknapt en nu aan de pols. :sunglasses:

De date-only versie is overigens ref. 44660, al weet ik niet of die met deze wijzerplaat en bezel geleverd is.

Een van de weinige voordelen van de herfst:

25 likes

Tissot Navigator vandaag

9 likes

Voor de haard!

8 likes

Weet iemand welk soort gesp in 1970 gangbaar was; de gegraveerde of die met opgelegde Omega?

Lekker de voorjaarsvakantie plannen op een regenachtige zondag :+1:

32 likes