Lekkere Conny, ik mis de mijne nog wel eens
Heb ook nog een doublé versie die niet loopt, ooit van mijn broer gehad. Overigens pas nog een XEMEX Offroad gevonden, past prima in die zwakte vind ik
Leuk die Election!!! Ik denk eind zestiger jaren eerder, zou zo maar een Omega kunnen wezen met die mooie strakke wijzerplaat uit die periode…Zie je niet vaak!
Mooi,mooi en tot vandaag ook onbekend voor mij
Avenue waardig - ook de foto’s overigens!
Die caseback is heerlijk De mijne verkocht vorig jaar. Nog wel een zilver dial projectje ergens [quote=“Cricket33, post:5010, topic:213751”]
“Kent u deze nog/ook”?
[/quote]
Tof tof tof!!! 167.005 naar wens?
Mooi bandje om die arrow btw
Plaatje is mint en kast ongepolijst en scherp. Glas origineel. Enige wat bij deze wel speelt, er zit wat corrosie op wijzers en indices, maar dat bedek ik graag met de mantel der liefde. Het is een 66er, met 24mio serial, geen onyx inserts meer helaas, maar geschilderde streepjes. Enkel de 6, 12, 3 en 9u zijn nog onyx. Ook bij Omega moesten er midden jaren '60 besparingen gemaakt worden
Ze is prachtig hoor, erg blij mee.
Amai, lekker hoor…
Mooi setje.
Draag ze in gezondheid!
Dank je, is een NA, gisteren op de kop getikt.
Ik vond hem mooi omdat hij me doet denken aan certina’s uit die periode, maar een verwijzing naar de Omega’s is natuurlijk een mooier compliment
Die van jou is veel ouder maar heeft echt een mooie patina, heeft die een in-house kaliber?
Dat is een rare (in de positieve zin van het woord).
Prachtig Pierre, deze is dit jaren 40 -50 ? Volgens mij heeft Moeris in-house kalibers gehad toch?
Mooi hoor!!
Ook @anon34385602HFH herkende het merk niet direct.
Dus dan knal ik dit er maar even in…
Enjoy
Edit: tuurlijk alle foto’s kats door elkaar, en ook gedraaid.
Ben toch geen uil?