Welke vintage draag je vandaag? Deel IV

Zou ik open moeten maken - doe ik zelden maar ik zal eens kijken voor je Paulus :roll_eyes:

1 like

:joy::joy::joy:
Thanks

De aanschafprijs van deze 4 vintagetoppers lag vrij dicht bij elkaar. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig welke van deze 4 jullie favoriet zou zijn, omdat dit dus best een “eerlijke competitie” is.

• Grand Seiko Selfdater
  • Omega Constellation Pie Pan
  • Universal Genève Polerouter Grijs (twisted lugs)
  • Universal Genève Polerouter Zwart

0 stemmers

8 likes

Als je haar liever dicht houdt vooral doen hoor! Is geen zaak van leven en dood :wink::+1:t3:

1 like

1549456859242
Cal 10 1/5 D zit hier in P.

9 likes

Krijgt een beurtje binnenkort :slight_smile:

10 likes

Verrassende uitslag vind ik … mijn rijtje:
1: grijze Polerouter.
2: GS.
3: zwarte Polerouter.
4: Connie.

2 likes

De UG met twisted lugs is ook mijn favoriet… maar goed… die heb ik ook twee… de connie is ook erg nice.

De GS is mooi… maar net wat minder uniek op een of andere manier.

2 likes

Op de foto vind ik de connie misschien wel het mooiste, maar om de pols zit toch niks mooier dan een polerouter “genta style”. :heart_eyes:

3 likes

Mocht je een polerouter flipperen… Ik ben wrs. geïnteresseerd! :wink:

1 like

Ik kan me hier heel erg in vinden

2 likes

Ja voor mij ook verrassend!
Ik had op meer stemmen voor de Grand Seiko gerekend.
Dat de Pie Pan “wint” had ik wel verwacht.

@Ruud, hier wordt niets van geflipperd :blush:
Ook ik ben fan van de looks en de pasvorm van de Polerouter

1 like

Mooi in-house werkje. Heeft wel wat tand der tijd gehad zie ik, maar wat geeft dat als het nog goed loopt. Moeris heeft hele leuke horloges gemaakt vind ik, kom ze niet veel tegen. (zijn later door Tissot ingelijfd als ik het niet fout heb). Goed koesteren deze leukerd!

Je bent niet de eerste die die claim maakt he? Natuurlijk flipper ik mijn Polerouters ook niet… maar komt er een NOS 35.5mm met zwarte plaat voorbij is er toch een kans dat ik niet 3x “hetzelfde” horloge wil hebben.

Geef je verder groot gelijk. Ik wil denk ik nu een grijze/zilveren plaat polerouter.

1 like

Zoals gisteren belooft. Uit de la gevist…

Beetje smokkelen met het vintage gehalte. De draad loopt in deze topic dus lijkt me een logische lokatie voor de foto :wink:

7 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.