@pmannaert Daar bedoel ik zeker niets slechts mee. Zo’n merk als Pontiac bedoel ik eigenlijk. Maar dan wat hoger op de ladder. Alle onderdelen komen van ergens anders. Heb zelf eentje liggen met een compressor kast en een degelijke eta werkje in en een oudere met een fantastisch mooi gedecoreerde felsa bumper in. Een tijdje geleden heb ik een alarm Richard gemist met een lemania SL 980 in. Dezelfde als in een omega memomatic. Op zijn minst zeer degelijke binnen werken.
In België kom je Richard horloges geregeld tegen. Maar als ik “Richard” google, kom ik enkel bij Richard mille en Jean Richard terecht👿.
Dus als iemand info over het merk heeft of kan zeggen of ze in Nederland ook courant zijn - laat me het dan weten.
Gaaf! Zit ie in een Squale kast?
Gele kaart!!!
Mooi horloge😉
Heb eerlijk gezegd geen idee,zou best kunnen.Exalt is een merk dat je veel in Japan ziet,maar weinig info over te vinden verder.
Leuke pontiac op de kop kunnen tikken. De staat is bijna NOS. Kan mooi in de collectie. Stinkt enorm naar de rook. Gekocht van een oud baasje.
PP !
Prachtige Pontiac !!!
Beeldschoon
Fotootjes Hier posten dat is leuk voor ons
De polerouter . Thuis in alle rust tijd om er weer van te genieten. Soms trekt de stalen variant nog…en dat lossen we dan zo op: