Welke vintage draag je vandaag? Deel IV

Prachtig horloge :ok_hand:t2: Twijfel over de nieuwe modellen van deze uitvoering alleen de maat 37mm is een twijfel voor me…

Veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Bedankt, Ja de nieuwe modellen zijn ook prachtig! voor mij zou een 37mm perfect zijn. Deze vintage is 35mm op mijn 17,5/18cm pols.

1 like

Nu wil ik niet betweterig overkomen, maar een dauphin is een (Franse) kroon prins. Chique hé🖐

2 likes

Ok dus deze is maar 35mm ! Staat inderdaad erg mooi en heb zelf een polsmaat van 18,5/19mm dus dan moet ik toch maar eens gaan passen die 37mm al zal dat niet makkelijk zijn om hem ergens te scoren ben ik bang…

Zeker het passen waard, ik zou nog wel eens een Captain Cook MKII willen passen. Die is net als de vintage versie ook 37mm, Maar die ben ik nog nooit bij de dealer tegengekomen.

1 like

Ik ga eens kijken of ik de golden horse ergens kan vinden…

Genoteerd met deze,maar in dit geval is het gewoon dolfijn :innocent:

1 like

Vandaag deze Ricoh, is ook mijn enige :sweat_smile:

19 likes

12 likes

Leonidas Incabloc

21 likes

Nix mis mee. Vind de meeste ricoh’s over het algemeen erg leuk

1 like

3 likes

Nee zeker niks mis mee, het is mijn enige vintage (na al een heleboel geprobeerd te hebben) maar deze overleeft alles :sweat_smile::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like


Wat vinden jullie van deze parel?

16 likes

Midden de jaren '80 moeten ze bij Zenith het spoor bijster geweest zijn:

En toch draag ik deze graag :wink:

26 likes

Ach, who cares?

9 likes

Ik heb misschien nog iets 'stylistisers voor je…
Zal je verrassen :smile:

1 like

NA vandaag. Zeer speciale voor mij. Ook standaard ETA erin trouwens :slightly_smiling_face: Super blij mee. Tudor 76100, waarschijnlijk uit 84, net niet mijn geboortejaar, wel precies de juiste referentie die ik zocht, met lollipop. :grin: :grinning:


26 likes

Prachtig! Veel plezier er mee!

1 like

heel mooi

1 like