Welke vintage draag je vandaag? Deel IV

Het lijkt er op, maar is het er één?
Hij is blijkbaar uit 1969, maar er is bijzonder weinig over te vinden.
https://r.tapatalk.com/shareLink?url=https%3A%2F%2Fwww.thewatchsite.com%2Fshowthread.php%3Ft%3D26473&share_tid=26473&share_fid=25109&share_type=t

Heel vet! Wat was de gelegenheid hier?

Vandaag naar the Cloisters gegaan met de chrono van Actua

10 likes

Dichter bij huis dan jij nu bent. :sweat_smile:
Wings of Freedom, ze hadden even een tijdelijk vliegveld gemaakt in Ede.:sunglasses:

1 like

:sunny:

30 likes

Ik kom net uit de nachtdienst, deze gedragen, klein en licht, zeer comfortabel met dit weer.

18 likes

19 likes

Verassingen zijn welkom Frank :wink::grin:

Deze T.D.France 2de model :smirk:

ETA 1100 let op de nummering raar

27 likes

Harwood

22 likes

Luuk!!! Jij hier in het “roestbruine hoekje”?

16 likes

Yep maar dan NOS uitvoering anders niet voor mij weggelegd :wink:

1 like

Vandaag weer een patina-dag

27 likes

Vandaag weer eens de Omega Geneve met 1481 uurwerk. De datumsnelverstelling hapert wat, vandaar dat ik hem maar op de 6e ipv de 26e heb staan :slight_smile:

Mooi he dat omega logo midden in de plexi. Ik wilde een goede restauratie, dus heb hem een paar jaar geleden naar Ferrie Schweitzer gestuurd.

18 likes

Cool, waar staat die 007 voor? James Bond- connectie? :sweat_smile:

Kroontje? :thinking: :wink:

Datumsnelverzet is een zwak punt van dit uurwerk, is later toegevoegd en daardoor niet echt fool proof. Als alle draaipuntjes en hefboompjes wat slijtage gekregen hebben werkt het hakerig of helemaal niet meer. :grimacing:

@pmannaert zou het een referentie nummer kunnen zijn? Die van mij heeft hetzelfde nummer :slight_smile:

18 likes

Haha, Rolex deformatie! Omega logo inderdaad!

1 like

Ik heb eerlijk gezegd geen idee, maar vind het wel wat hebben :sunglasses: :smile:

Zeker op de achterkant van de T.D.France’s horloges met dezelfde kast staat altijd dezelfde nr. Binnenin het serienummer ,ook een beauty die van jou :ok_hand:

1 like

Leuk om te weten, die van mij is trouwens goed voorzien van radium lume.

1 like