very nice sir !
Ik zou een bandje kiezen zonder contrasterend stiksel en met minder uitgesproken structuur zodat het horloge alle aandacht krijgt.
Leuk leesvoer. Niet onbekend maar toch altijd weer grappig om te zien dat de Japanners toch vaak weer net een stapje verder (weten te) gaan dan de Zwitsers
Ik had die bruine erop gezet omdat ik geen andere (over) had in de juiste maat, 19mm. Maar de kleurmatch doet het gewoon net niet voor mij. Misschien wel omdat het gewoon een slechte match is
Ik heb er nu als proef een 18mm croco grain (matglanzend) op zitten en dat is echt heel erg chique, vind ik zelf. Zoiets ga ik dus zoeken. Maar nu komen de eisen: 19-16mm, zonder padding, zonder stiksels!, liefst max. 18 of 18,5cm lang. Ik heb al gegoogeld maar ik heb nog niets gevonden. Voorlopig moet ik dus maar even naar dat gaatje van 1mm loeren.
Deze foto zou zo van Marktplaats kunnen komen, hahaha. Morgen volgt een mooie wrist shot maar met kunstlicht kan ik niet beter dan dit voor elkaar krijgen.
Klik voor groot.
Beetje meer taps toelopend en je bent het mannetje
19mm kan lastig zijn, ik zou gewoon een van onze bandenmakers inschakelen, Ko lost dit zeker voor je op
Wat dacht je van 19-14mm?
Kom ik goddulleme weer aan met mijn dure smaak. Dit gaat me helaas wat te ver, max. €50 zou fijn zijn.
https://www.horlogebanden.com/Hirsch-Prestige-Horlogeband-Glanzend-Krokodillenleer-Zwart/
19-14 zou uitstekend zijn, ik zou ff bij Ko aankloppen, ik denk dat je dan veel dichter bij je budget kan blijven en een prima band terug krijgt
Echt alligator is inderdaad schreeuwend duur, ik heb er ook maar eentje. Toch maar bij een van de bandenmakers op het forum aankloppen.
Mooie klassieker (je Holma )