Welke vintage draag je vandaag? Deel IV

Nog eens de Eterna, de kastvorm bevalt super! Het formaat is een stuk groter dan ik verwachtte en eigenlijk onvoorstelbaar voor die tijd (1937!). De diameter is niet veel maar vanwege de lange kast draagt hij veel forser dan ronde horloges.

En ik ben fan van het type bandje, al is deze 1mm te klein, kostte hij nieuw waarschijnlijk rond de €5 en is hij van plastic. Er is iets mooiers onderweg :wink:

27 likes

Vandaag maar eens een Carl F. Bucherer omgedaan.

17 likes

Waaaanzinnig mooi vind ik dit😍 Heb het al eerder getikt, mooie set GS’en heb je, waarbij deze echt “the cherry on the cake” is!!

1 like

Nou dank je heel hartelijk!
Ik kan eigenlijk nauwelijks geloven dat ik deze de mijne mag noemen. :open_mouth:
Er komt trouwens nog iets leuks aan (hoop ik) maar dat wil maar niet door de douane geraken…

2 likes

Dat is zo frustrerend, en wat mij betreft niet meer van deze tijd. Ik heb meerdere keren meer dan een maand moeten wachten. Killing gewoon. :grimacing:

1 like

Inderdaad :face_with_monocle:

1 like

Dressed om naar de klote te gaan

25 likes

Dan had ik toch mn skxje omgedaan :stuck_out_tongue:

37 likes

Heb ik niet meer :joy:

1 like

Ziet er strak uit op deze band!

1 like

23 likes

Ik vond het bruine struisvogel bandje toch beter staan :wink:. Geeft het iets duurdere uitstraling. Maar ik vind struisvogel sowieso de mooiste bandjes.

Na een jaar zoeken naar onderdelen mijn Astromaster eindelijk aan de praat gekregen. Nu nog een mooi bandje.

13 likes

Dik in de zeventig deze volbloed vintage " dans son jus d’horigine " :smirk:

1546633600524
AS 984

28 likes

18 likes

“Richard” bumper automaat in stalen kast.

22 likes

Macro-sunday :slight_smile:

35 likes

Een beetje storend dat de chrono-knop te ver uitsteekt.
Iemand een idee hoe dat kan? Is volgens mij wel een origineel knopje en heb het al uit elkaar gehad maar zie niets opvallends.

21 likes

Chic op zondag met de Movado Triple Date uit de jaren '40. Nog steeds helemaal gek van de rosé gouden bezel en de lichtblauwe datum indicator wijzer :blush:

25 likes