Welke vintage draag je vandaag? Deel X

Deze Crosby is een Yema Meangraf Diving in disguise. Oftewel een export Yema. Op originele TROPIC Sport rubber bracelet.

28 likes

Leuk horloge! Zit er zo veel vertekening in het glas of is het een redial?

1 like

Welke vertekening? Zeker geen redial. Gewoon in excellente conditie.

Snap wel wat hij bedoelt; die onderste rand van het witte vlak is allesbehalve een mooie rechte lijn. Maar volgens mij is dat gewoon de originele Franse slag :sweat_smile:

1 like

Ben bang dat je gelijk hebt :sweat_smile:.

1 like

Yep, heb er speciaal horloges voor :upside_down_face:

1 like

Wow, wist niet dat het zo de markt gezet was. :upside_down_face:

28 likes

Vroege Zenith Defy

30 likes

Pandaaa

37 likes


Vanmiddag even wat anders om gedaan van shturmanskie een Okeah uit periode 81-83 .

25 likes

Hoewel Noord-Korea werd opgericht in 1948 bestond jaren eerder al een anti-Japans guerrilla leger, in 1932 opgericht door niemand minder dan Kim Il-Sung. Zonder dit revolutionaire leger zou de strijd tegen de Japanners er heel anders hebben uitgezien, en zou Noord-Korea tegenwoordig misschien helemaal niet in de huidige vorm hebben bestaan. Daarnaast is het geen geheim dat China en Noord-Korea trouwe bondgenoten zijn, niet alleen in economische zin, maar ook cultureel. Om de Chinese blijk van respect en waardering uit te spreken richting het Noord-Koreaanse leger heeft de communistische partij van China in 1991 de opdracht gekregen van de DPRK, aan verschillende Chinese horlogefabrieken om onderstaand horloge, ter viering van het 60-jarig bestaan van het Noord-Koreaanse leger, te produceren. Dit horloge is cadeau gegeven aan Noord-Koreaanse soldaten en officieren. De rode ster, symbool voor het communisme en de Juche-ideologie, op een witte schijf met de datum van het 60-jarig jubileum.

20 likes

Vandaag deze blauwe Sturmanskie

17 likes

Vol zicht op de ‘clous de Paris’ van de ZentRa Maxim.

19 likes

Citizen ana digi temp NOS 1980

Hiervoor moet ik eerst op mijn gemak de gebruiksaanwijzing lezen.

27 likes

Op blauw is het ook een beauty

19 likes

Bij alle horloges, die ik heb, zou ik deze bijna vergeten… Een “normale” Lord Marvel 5740-8000

18 likes

25 likes

Fantastische wijzerplaat/wijzer combinatie. Voor mij horloge van de week deze NA :hugs:

1 like

Replica anno 2000 ?