Welke vintage draag je vandaag? Deel X

Heel graag gedaan. Een genoegen om naar te kijken.

1 like

De avondwissel naar deze “sportieve” Seiko Sportsmatic 6619-8090 uit 1966

16 likes

Ah, prachtig. Ben nog steeds op zoek naar een band voor deze.

1 like

Zijn - aftermarket -

nog redelijk verkrijgbaar dacht ik :thinking:

Klein NA-tje op de kop getikt.
Leuk skinnertje

19 likes

Na 37 jaar zit ze weer om de pols: de Omega Megasonic van mn opa :smiling_face_with_three_hearts:

28 likes

De zoektocht was tot nu toe nog niet heel actief. Het horloge was van mijn vader en ben nog niet toe aan het dragen ervan. Maar ik koester het er niet minder om.

Is volgens mij de originele band hoor.
De zgn coffin bracelet.

2 likes

19 likes

Ik bedoel ook dat ze redelijk verkrijgbaar zijn als aftermarket bracelet - aan de jouwe twijfel ik zeker niet. Maar mijn eigen ervaring met coffin bracelet exemplaren is dat ze vaak stuk zijn - heb o.a. ook een of twee incomplete van Seiko, vaak ‘schubjes’ die los zijn geraakt :relieved:

1 like

Mijn vader droeg hem niet meer met de originele band helaas, geen idee waar die gebleven is. Mijn vader kennende weggegooid om er bij de bandenboer op de Albert Cuyp voor een tientje een nieuwe op te laten maken. (Of achtergelaten bij de bandenboer die hem wel “voor hem weg zou gooien”).

2 likes


De Helicon skin diver

22 likes

:heart_eyes::heart_eyes: prachtig!

1 like

Nog maar weer een dagje met Connie op pad :slight_smile:

26 likes

Seiko Lord Marvel 5740-0010, ook uit 1966


Heeft schijnbaar iemand ooit in 1967 gekregen van een bedrijf, getuige de inscriptie op de achterkant.

De vertaling van Google: Dainichidōri jo-shiki kaisha, wat vertaald is : Dainichidori bedrijf

23 likes

Junghans uit ongeveer 1920.


Ruim honderd en still ticking strong

26 likes

Jeugdsentiment :pensive:

21 likes

Crosspost

37 likes

Vandaag terug een Zwitser, Verdal Tour de France

20210820_103601

22 likes

20 likes