Aha jij was dat die Ar 1145 rotor heb ik ook nog liggen die gaat in deze en het kompleten ar1125 dus met jewel rotor gaat in de ‘poleroute’ enicar want die wil ik graag origineel hebben. Nu nog een hobbyist vinden die dat ‘even’ doet.
Weet je dat zeker? Het lijkt ertussen gepropt, en zelfs beschadigd.
Ik denk dat een platter bandje sowieso beter zal staan gezien de vorm van de lugs
Is het raar als ik zeg dat ik absoluut niet weet wat ik hiervan moet vinden?
Ja, dat weet ik zeker. De zijkant met het motiefje is wat onregelmatig. Het bandje is trouwens nogal plat.
Het horloge is zeer plat.
Oh, nee hor. Dat snap ik. Op de pols ziet het er beter uit dan zo Al is de band wel erg smal, maar ben te cheap voor een GF ladder band.
Beschadigd… Meet voor de grap even de lugmaat op met een schuifmaat en vertel ons de maat van het bandje, ik weet zeker dat dit bandje 1 of 2 mm groter is
Nee. Het bandje is 18mm., de lugsize is 18mm.
Er is 1 nerfje wat onregelmatig.
Dikte bandje ca. 2 mm btw.
Dank voor het compliment! Ik was direct getriggerd door dit horloge. Een ideale vintage combinatie van de Turn-o-Graph bezel van de Rolex Thunderbird én de day-date indeling van een SuperSeville. Dit is een keeper
Krap 18 mm. Ik denk als je lager meet (dus meer waar de pin zit) dat je op 17,5 uitkomt. Op zich niet gek met vintage, ik heb ook wat van die rare maten. Een losser bandje zou dit horloge recht doen naar mijn mening, hou je je band ook nog schadevrij