Mega funky! Mooi passende band ook
Dank je! Sinds ik deze kocht vorig jaar niet veel anders om de pols. Alles klopt aan dit horloge en het draagt perfect, is solide en verveelt nooit. Het is een kwestie van smaak natuurlijk… maar ik word er elke keer weer blij van!
When opportunity knocks … doe ik de deur gewoon open .
Vandaag deze knapperd om gedaan. Draag normaal als ik vrij ben niet heel de dag een horloge. Maar deze had wat keuren en is voor reperatie/service beurtje weg geweest. Het advies gekregen om hem een paar dagen te dragen. Om te zien of het euvel opgelost is.
Tot nu loopt hij super
Wow, erg mooi!
Dank je pmannaert! Ik heb inmiddels aardig wat uitgezocht rond dit patent horloge. Misschien wel eluk om in dit forum online te zetten?
NA: Zojuist binnengekomen deze hele fraaie Two Tone Tissot PR100.
Dit word tussen de drukte paasweekend even flink schoonmaken.
Vorige eigenaar gaf aan dat hij deze een paar jaar geleden had weggelegd en niet meer naar had gekeken.
Hier is niks aan gelogen.
Nu alleen even kijken of dat deze op zijn orginele band blijft of toch over ga zetten op leer.
Prachtige Verdal Pieter.
Dat is een mooie aanwinst voor ons met jou als vers HF lid. Veel posten hoor
Thanks Paulus, ik heb best veel op horlogeforum gekeken voordat ik me aanmeldde. Ben heel blij met de leuke dagelijkse posts om al het moois van anderen te zien.
En tja, dan is het ook wel ,zo logisch om zelf een keertje de stap te zetten om wat finge. Te laten zien toch?