Welke vintage draag je vandaag? Deel IX

32 likes

22 likes

26 likes

En nog een P:

17 likes


Gewisseld naar mijn Enicar juweeltje, de zijkant van de kast is hypnotiserend in het licht

15 likes

Nav mijn eerdere berichtje:

Er zijn er dus nog meer met een soortgelijke dial

5 likes

Ik weet niet waarom mijn pols er op de foto zo paars uit ziet, maar in het echt is het gelukkig niet zo. Dan zou ik me zorgen maken. :grin:

Eentje uit Thüringen vandaag. Gisteren nog even ondehanden gehad. De datum stond half in het venstertje.

18 likes

Lekker glimmen met dit oudje:

8 likes

De mijne is net gerepareerd, probeer het werkje alleen in een andere kast over te laten zetten…lijken aardig hetzelfde maar schijnen verschillend van diepte te zijn, die conusvormige Enicar kasten :confused:
Hopelijk deze week klaar, misschien dan in de gladde kast :yum:

28 likes

We verwachten natuurlijk wel een uitgebreide fotoreportage en text over deze werkzaamheden :wink:

1 like

Prachtige conditie , :star_struck:

1 like

Thanks, beetje patina en radium burn maar ze komt nog fris voor de dag inderdaad :+1:t3:

1 like

29 likes

En deze is ook prachtig :star_struck: wat een weelde toch weer op een doordeweekse middag !

Nou , hier mijn duit…

27 likes

Dat met foto’s zal niet lukken, de reparateur doet daar echt niet aan, kost ook teveel tijd voor pro’s :zipper_mouth_face:
Ik ben er intussen wel achter dat een passende caseback en case combinatie bij Enicarwerkjes geen 1,2,3-tje is. Vandaar de nog wel eens rammelende nos-jes denk ik :yum:

1 like

Polerouter DDR style :grin::+1:t3:
Nice :ok_hand:t3:

1 like

Goedenavond de basis van de 917 is een AS 1131/1132 (http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi?10&ranfft&&2uswk&Mido_917)
Als de tiretteveer 1 op 1 is overgenomen dan zou een AS 1200 445 moeten passen.

1 like