Welke vintage draag je vandaag? Deel IX

Sunny 60s

Tuintje weer klaar voor de zomer. Na gedane arbeid even bijtanken in de zon…

20 likes

Wat een schoonheid!
Groeten van z’n neefje: Ancre, petit nostalgie!

1 like

Het is lang lang weekend :wink:

24 likes

38 likes

Een “Spendid” met Mondaine werkje, omstreeks 77

16 likes

20 likes

18 likes

Timex Sample watch uit 1956. Destijds gebruikten de verkopers deze horloges om de features van de Timex horloges te demonstreren. Dus ofwel op de grond kwakken en vervolgens laten zien dat ze echt shockproof zijn. Of ze de gehele dag onder dompelen in water om zodoende te bewijzen dat ze waterproof waren.

11 likes

Dacht toch echt heel even het Enicar logo er in te herkennen - ontwerpers grapje denk ik :yum:

4 likes

Certina ds-2

15 likes

21 likes

Zeer fraaie " hands" deze raketa… wat zeg ik… het lijkt wel een compleet planetrarium
:kissing_heart::ok_hand:t3:

1 like

Ha Drees, nix van aantrekken. Deze is erg mooi :kissing_heart::+1:t3:

1 like

Deze maar weer eens, de jumbo. zou eigenlijk nog eens een origineel glas in moeten.

18 likes

Een creme brûlée Buren vandaag. Prachtige craquelé patina op de wijzerplaat.
Anders dan de plaat doet vermoeden… loopt ze nog altijd als een zonnetje. Ik draag deze vaak en graag, is van de vader van Frank @HorlogeHalle geweest.:blush:

(p.s. de slender buren die daar bij hoorde Frank heeft @vouwfietser geprobeerd te repareren, maar gebrek aan onderdelen voor deze zeldzame microrotor kalibers heeft het project doen stagneren helaas :pleading_face:)

20 likes

Dat is jammer!
Ik ken nog wel een horlogemaker die een andere micrototor automaat van mij heeft gerepareerd en mogelijk donoruurwerkjes heeft.
En daar dus ook kennis van heeft.
Woont in omgeving Nijmegen.
Pb me ff als je toch nog een kans wil wagen.

Ik ga vandaag hoekig de bochten om

Fijne dag !!!

17 likes

24 likes

Pearl Jam…

1 like

Vierkant is niet mijn ding maar dit is toch echt wel een beauty!

1 like