Welke vintage draag je vandaag? Deel IX

20 likes

Deze leuke wekker pontiac maar weer eens op zo een mooie dag, geniet er van.

23 likes

Olympic met naar 2 richtingen geborstelde wijzerplaat.

20 likes

Vandaag mijn absolute favoriet:
De Seikomatic Weekdater

24 likes

Pre Vendome

15 likes

30 likes

Aparte klok deze! :ok_hand:

Beetje bling. Maar net als jaren 70 stijlicoon Kojak kan ik het wel hebben :joy: leuk ding. Recent hier op het forum overgenomen en past prima in mijn eclectische verzameling

kojak

22 likes

Summertime :sunglasses:

18 likes

Een Zeldzame op Zondag :smirk:

21 likes

22 likes

16 likes

Hoewel Noord-Korea werd opgericht in 1948 bestond jaren eerder al een anti-Japans guerrilla leger, in 1932 opgericht door niemand minder dan Kim Il-Sung. Zonder dit revolutionaire leger zou de strijd tegen de Japanners er heel anders hebben uitgezien, en zou Noord-Korea tegenwoordig misschien helemaal niet in de huidige vorm hebben bestaan. Daarnaast is het geen geheim dat China en Noord-Korea trouwe bondgenoten zijn, niet alleen in economische zin, maar ook cultureel. Om de Chinese blijk van respect en waardering uit te spreken richting het Noord-Koreaanse leger heeft de communistische partij van China in 1991 de opdracht gekregen van de DPRK, aan verschillende Chinese horlogefabrieken om onderstaand horloge, ter viering van het 60-jarig bestaan van het Noord-Koreaanse leger, te produceren. Dit horloge is cadeau gegeven aan Noord-Koreaanse soldaten en officieren. De rode ster, symbool voor het communisme en de Juche-ideologie, op een witte schijf met de datum van het 60-jarig jubileum.

24 likes

14 likes

14 likes

DS

27 likes

U is ook kaal? :wink:

Bovenstaande is natuurlijk voor u bedoelt… :upside_down_face:

image

Kaal??

Jij hebt toch nog wel haartjes op je hoofd André? :grin: