Oh, haha. Ik kon het al niet plaatsen
Nee, dat dan weer niet. De overeenkomst stopt bij het met zelfvertrouwen dragen jaren 70 horloges (en slecht kunnen zingen herinner ik mij van toppop)
Er ging iets niet goed inderdaad… Om het goed te maken laat ik deze zien, speciaal ook voor @Lexaf helaas nog niet om de pols want hij ligt voor mij klaar in en ga ik oppikken zodra dit verantwoord kan
Wat een beauty! Redelijk groot formaat, ik denk met een Unitas Wehrmachtswerk er in? Zwarte wijzerplaat is prachtig, de eerste die ik zie van Leijona. Combinatie met gouden (plated) kast is super. En dan ook nog een 2-4-6-8-10-12 configuratie (dat is een eigenaardigheid van mij, maar dat vind ik de leukste cijferindeling)
Veel sterkte met het geduld, voor je 'm kan ophalen en dan: goede reis!
Mooi! Staat bij mij hoog op het wensenlijstje. Zeker deze met de opgelegde markers en de bullseye wijzerplaat.
Mooi zijn ze he? Ik heb er meerdere, maar deze en de zwarte zijn toch wel mijn favorieten!
Helaas
Ik ben geen uurwerk expert maar aan de foto’s te zien lijkt het inderdaad een Wehrmachtswerkje. Die zwarte plaat is zeker een reden waarom ik deze graag wilde hebben, zwarte platen zie je weinig bij Leijona zeker niet bij dresswatches. Gezien de prijsklasse van Leijona’s toen en nu ga er vanuit dat het plated gold is. Op deze foto lijkt het rose goud maar op de foto’s van de verkoper geel goud. Kast heeft wel een paar tikken gehad maar ik zie geen kleurverschil eronder. Het wordt een verrassing
Cijferindeling is zeker leuk, gelijkend op twee die ik al heb. Beiden goud maar qua kleurtoon verschillend.
Na een lange lockdown weer mijn Gadget horloge, Victorinox night vision, uit de kast gehaald, hij voelt goed aan mijn pols.
Rodania, mooie horloges, die zien we te weinig
Dank je. Helemaal mee eens Ludo.