Welke vintage draag je vandaag? Deel IX

Een bescheiden Seiko 5je vandaag.

22 likes

Een beetje méér kleur inbrengen :sunglasses:

25 likes

Jasje, dasje en de Hamilton pan europe

22 likes

Voor de liefhebbers van horlogeboeken, vandaag lagen deze twee boeken tekoop bij 2Switch in Elst (gld). Resp. 10 en 25 euro.

6 likes

Dat lukt goed. Dat rood bruine bandje kleurt mooi bij de gelige plaat. Ik ben nooit fan van deze kleur… maar zo in deze combi is dat eigenlijk heel mooi.

1 like

Een beetje crosspost, dus maar even andere foto’s gemaakt. Voor wat meer stijl op deze avond.
Seiko Crown J15003 uit 1963

30 likes

Mooie band ook, echt croco?

Yes Sir! Zat bij een lot bandjes, die ik ooit van @BG1 heb overgenomen, en past erg goed op dit horloge.

Er zit wel een soort van historie achter deze horloges, want die hebben aan de wieg gestaan van de huidige Grand Seiko’s. Het 560 uurwerk werd de basis, waarop de eerste GS gebouwd werd. Ik vind dit een van de meest ongewaardeerde modellen van Seiko, terwijl het een prachtig horloge is. En na al die jaren lopen deze uurwerkjes nog steeds als een tank.
Dus dit horloge verdient wel een mooi bandje.

1 like

Dat heb ik met deze, waarmee GS nieuw leven werd ingeblazen.

Zo’n croco zou hier ook fraai op staan ware het niet dat de band geïntegreerd in de kast zit.

19 likes

20 likes

26 likes

Goedemorgen allemaal

30 likes

Een Russische klassieker vandaag

20 likes

Chronostop tijd vandaag en wachtend op een NA.

21 likes

Vitamine D tekort volgens Arts :confounded: …So mét Tropical aan de pols er vandaag een boots aan geven :sunglasses:

25 likes

Beetje casual vandaag :+1:

29 likes

Vandaag de Omega Seamaster 176.007 uit ongeveer 1972.

29 likes

In ieder geval geen tekort aan vitamine H(orloges) :wink:
Dus gewoon wat meer in de zon gaan zitten, kan ook prima met dit zomerse weer. En dan natuurlijk met die mooie Verdal om…

1 like

De Titus mag pronken vandaag.

23 likes

'75 Dongfeng, gemaakt aan het eind van de culturele revolutie. In rood ‘serve the people’, het onofficiële motto van China, uitgesproken door Mao.

21 likes