Denk idd een klavertje vier, zover alle ultrasonics die ik gezien heb hadden dat, ik zou er best wat voor over hebben om dat ding te krijgen maar zelfs een buckle strap is zeldzaam.
Eigenlijk een totaal niet bijzonder horloge deze lorus… echter dit was mijn jeugdhorloge. Gehad van mijn ouders toen ik 18 werd. Dik 30 jaar geleden.
Wow ik hoop dat je er een vind en dat ik hem van je kan kopen.
Nieuwe aanwinst via @vinwat
Uit de jaren '70 ergens, met kaliber 164. Dir is een samenwerking geweest tussen Jaeger-LeCoultre, Doxa, Favre-Lueba, Girard-Perregaux en Zodiac, gebaseerd op een A. Schild-basis.
Sinds anderhalve maand het eerste horloge waarom ik mijn Speedmaster niet draag. Ben al lang een JLC fan geweest en dit wakkert het gevoel erg aan.
Helaas, ik moet je teleurstellen. Wel een bodemdeksel waar ook het logo mist - zichtbaar een klavervier geweest. Oh ja, en ooit al eens een plastic (???) logo. Past wel maar lijkt me niet draagbaar
, meer voor demo
Mooi hoor, proficiat.
Jammer, dat zou een klavertje vier geluks momentje zijn bedankt voor het zoeken, ach het horloge word er niet minder draagbaar van, gelukkig zit het aan de achterzijde.
Ligt eraan hoe oud ie is…
Volgens de vorige eigenaar naar schatting uit 1980 maar ik kan niet veel vinden over deze uitvoering.
Ik vermoed dat hij jonger is want er staat geen t swiss t op de wijzerplaat of de achterplaat
Aan de stijl te zien zou jaren 80 me niet verbazen. Als de lume geen tritium is dan ontbreekt uiteraard ook de TT
Plaats ook eens een foto van de kastdeksel