Welke vintage draag je vandaag? Deel V

Mijn Tollet 37 mm chrono, met speciaal voor Pierre een foto van het “werkje” (Venus 175) erbij :wink:
Jammer dat het licht er niet altijd zo mooi opvalt dat je die geblauwde wijzers zo goed kunt zien :thinking:

32 likes

Ook terug van de service, lastig te vinden Tijger

22 likes

23 likes

26 likes

Vandaag het horloge waar de hobby mee begonnen is (zit in een beetje reflectieve modus), mijn trouwe gebutste Omega Geneve Dynamic. Gaat al 10 jaar met me mee, still going strong!

27 likes

Ha, eindelijk eens iemand die regelmatig zijn / haar mooie en interessante dameshorloges op dit forum wil tonen.
Zeer ondergewaardeerd die kleine klokjes.
Lief klokje Marleen, en van een keurige herkomst: Engels / Zwitsers volgens Mikrolisk.

Die bandjes met een lusje zijn best lastig te vinden, zeker in leer. Zat deze er origineel op of heb je 'm ergens ‘los’ gevonden? Staat je goed!

3 likes

Vandaag maar weer eens een Yema. Leuke sportieve Franse horloges uit de jaren 60 en 70.

25 likes

Vostok Amphibia 470 Sniper Dial

19 likes

Vandaag hier ook weer een Ruhla. Deze is nog erg mooi bewaard gebleven en loopt zeer accuraat.

23 likes

Deze ken ik ook nog niet… is ze gerepareerd of is het een NA? Gaaf die minutenmarkers tussen de vijfjes :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Edit… bovenstaande bericht kwam 2 x door :man_shrugging:

Deze uit de onderste vintage lade getoverd en weer eens aan de pols gedaan. In de tijd dat dit ongeveer 70 jaar oude horloge courant was maakte Movado nog echte tophorloges in de hogere klasse. Deze lag 20 jaar stil… vanochtend ’ starten en lopen’ en nu nog steeds binnen de minuut gelijk. Daar word ik nou blij van. :slightly_smiling_face:

Fijne avond alvast!:+1::wink:

32 likes

Redelijk recente aanschaf maar ik heb 'm eerst van service laten voorzien voordat ik hier een foto wilde plaatsen

1 like

nog eentje dan…hier komen die geblauwde wijzers pas echt van de wijzerplaat afgeknald!

29 likes

Testride met de Sportsmatic vanmiddag. Lekker koud vergeleken bij zondag :grimacing:

22 likes

Ha dat dacht ik al. Erg fraai hoor :kissing_smiling_eyes::ok_hand:t3:

1 like

Alwéér een topstuk uit een " schuifke " getrokken :hugs:

2 likes

Dank je wel Pierre! :blush:

2 likes

Yema Rallye :checkered_flag:

26 likes

Mooie set Rosier!
:+1:
En nog zo’n mooie boven mijn reactie van @XXoF
:+1:

2 likes