Welke vintage draag je vandaag? Deel V

Helaas waterschade op deze Election Supermatic. Maar hij is van mijn vader geweest dus gaat nu en dan om de pols. Loopt nog mooi na een servicebeurt enkele jaren geleden.

Geen datum snelverzet dus vandaag snel omgedaan toen de datum goed stond. Afwisselend zwarte en rode datum.

16 likes

Vandaag eens geen mechanisch uurwerk. Vintage quartz uit de 70ā€™s (tissot stylist) kan ook leuk zijn.

14 likes

Walkermatic Astron met ETA 2472

28 likes

Luch 3045, electro mechanische Junghans 600 kloon.

27 likes

31 likes

Wow , die wijzerplaat is echt heel mooi

1 like

9 likes

10 likes

42 likes

Enicar ultrasonic supertest vandaag. De supertest was Enicars eigen versie van de COSC chronometer tests.

20 likes

Zojuist bezoek gehad van @Mas.
Noem mij maar een nerd, maar dit vind ik dan leuk:

De Omega gaat even bij hem logeren en de Rolex blijft even een paar nachtjes bij mij logeren.

19 likes

Hollands plaatje :yum:

18 likes

Keuzes makenā€¦

28 likes

Leuk paar Longines, maar verdient wel een betere foto :wink:

1 like

Lovely.

1 like

18 likes

Vandaag de waterkoning, met, vind ik althans, prachtig geblauwde wijzers en markers.

32 likes

Na al dat moois een 70plusser met behoorlijk veel slee :smirk:

21 likes

Voor mij vandaag deze Pontiac Support-Choc (+/- 1960) weer eens uit het kistje gehaald. Het grote genieten voor mij, dit horlogeā€¦ :slightly_smiling_face: Oud HF-lid Klokkengek noemde hem altijd liefkozend de ā€˜Pontiac Calatravaā€™ vanwege de bijzondere Patek Philippe-achtige bezelā€¦ :wink:

Voorzien van een Peseux 320 handopwindertje in een superplat- voor die tijd zeker- kastje.

Zeer fijne avond gewenst!:+1::slightly_smiling_face:

27 likes

:ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2: Zoiets wil ik misschien ook ooit nog eens!

1 like