Kick zelf niet snel op goudkleur maar heb ’ t gevoel dat dit fraaie model (met zeepaardje?) hier een beetje ondergewaardeerd wordt. Kan iemand er met Photoshop even een Omega of Enicar van maken??
Dit is zeker een zeepaardje . Erg trots op deze. Ze straalt idd wat chiques uit. Dank voor je compliment Don.
Ik begin steeds meer begeerte te voelen voor de skin divers… dit is ook zo’n leukerd
Oehhhh dat is een mooi stukje DDR bling. Mooie aanwinst
Mooie combi
Ja mooi man! De radio is trouwens ook hartstikke gaaf daar op de achtergrond…
Onlangs had ik het geluk deze van dichtbij te mogen zien. De foto doet eigenlijk geen recht aan dit exemplaar. Het is een uitzonderlijk topstuk, met zeer bijzondere lugs en in een opvallend groot formaat.
Wauw, super!
Philips dan is 't goed
Deze Langendorf Watch Company met opgelegde koperkleurige indices gaat om vandaag.
De ronde minutenmarkers zijn eigenlijk een prachtig detail, fijne afwerking
Vandaag deze Omega
Mocht iemand overigens een los schakeltje over hebben voor deze band dan wil ik die graag van je overnemen!
Hele gave deze buzzer. Moeilijk vindbare schakels, wellicht ook met non-marked bracelets op te lossen?! Maat even meegeven misschien. Sorry, ik heb alleen de case. En nog niet eens werkend succes!
@NicknameHor komt me bekend voor, ik draag mijn jaren 50 Zentra, met Felsa automaat, moeilijk te fotograferen vanwege het bolle glaasje. En flink wat Patina, mede door alle radium.
Sinn 156