Welke vintage draag je vandaag? Deel V

23 likes

95f156cf8531d08646429a0ca1652c3c75103925_1_690x460

21 likes

Prachtig. Ook de combi met de kleur van de NATO band. Wel jammer dat al dat NATO-geweld afleidt van de pracht van het horloge. Waarom laat je van deze NATO niet een gewone band met gesp maken?

Ik heb een olifant-lederen, non-tapering band op mijn single-pusher.

23 likes

#Hi sunshine :sunny:

37 likes

Thanks, begrijp wat je bedoelt. Ik vond met name vanwege de historie een Nato wel een toepasselijke combi. Ik heb in vrijwel dezelfde kleur nog een reguliere band liggen, dit weekend eens kijken hoe dat past. Anders werkt de bamboo band ook prima. Gave nuclear sub Lemania trouwens! :+1:

1 like

27 likes

Laat je charmeren door een 7steense Lesta ® :smirk:

21 likes

Vandaag thuis aan het werk, ik draag dit niet, maar het is wel vintage en mechanisch en geeft de tijd aan - mag het hier?? :wink:

18 likes

20 likes

:heart_eyes: Daar moet ik even een bakje bij pakken, wat een gave collectie. Errug mooi!
Ik ben maar bescheiden begonnen met een Quartz VFA (in '72 waren de rollen qua prijs overigens omgedraaid).

1 like

Vintage VFA vrijdag: een nieuw leren bandje proberen op de 72-er Seiko VFA.

18 likes

Net geserviced: Universal Genève 38mm, maatje stationsklok in de jaren veertig…

29 likes

Heel leuk om te zien allemaal. Valt toch wel onder de slechtste investeringen die je op horloge gebied had kunnen doen zo’n 3823 kopen :joy:

Heb een vintage strap laten maken voor mijn Seiko Silverware en vandaag binnen. Ik vind het wel een geslaagde combi :heart_eyes:

25 likes

Wat een unit :star_struck:

21 likes

In '72 wel ja, nu wat minder denk ik.Het is trouwens verbluffend hoe nauwkeurig deze loopt, bijna 48 jaar oud.2 sec / maand in de plus stevent hij nu op af. Over kwaliteit gesproken…

2 likes

Ik vind het vooral gaaf hoe die wijzerplaat popt met de metalen minuten markeringen, top afwerking en AR coated glas. Het is niet alleen het uurwerk dat top of the line was.

1 like

Speedmaster 145022-69ST op de Forstner JB Champion

19 likes

:honeybee: :honeybee: :honeybee:

18 likes

Mooie vintage Speedy met heruitgave van periode correcte band. Blijf de laatste echter aan de smalle kant vinden :thinking:. Moet misschien nog ff groeien :sweat_smile:.

2 likes