Welke vintage draag je vandaag? Deel V

Begrijp ondertussen dat, hoewel deze persoon vanuit Portugal adverteert, deze advertenties ook in de UK worden geplaatst. Dat zou er op duiden dat dit een restvoorraad is van een partij die in 1978-79 naar VK is verscheept (als enige land buiten Azië). Heel leuk om te hebben!

1 like

Zelf draag ik vandaag een '75 Chunlei (春蕾), gemaakt in de Shanghai Watch Factory. Deze is vooral ‘bijzonder’ omdat het een 38mm model is, terwijl de meeste Chinese horloges uit deze periode 35mm of kleiner waren.

chunlei

23 likes

Meer liefde voor Alpina !
En dit bewijst waarom !
Waanzinnig horloge :heart_eyes:

1 like

Mijn favoriete Omega.

27 likes

Yup :sunglasses::+1:t3:

1 like

Oef die is nice :star_struck:

1 like

Inmiddels zijn de modellen met de lichte wijzerplaat uitverkocht.
Alleen de modellen met groene wijzerplaat zijn er nog.

1 like

Deze zeer bejaarde Tissot handwinder
Mooi detail… kroontje :slight_smile:

25 likes

Goede morgen allen:

Met een mooie @Ko-Banden band die ik over heb kunnen nemen van @Time_Lord

28 likes

Mag ik vragen waar je deze piece hebt gekocht? Ik zoek namelijk zelf ook zulke vintage Seiko’s. Stomme vraag wellicht :). Ben zo bang dat je straks een crappy stuk koopt.

21 likes

Uit mijn comfortzone met deze jonge knaap :smirk:

20 likes

ze hebben mij gisteren gelukkig gemaakt: NA :star_struck:

25 likes

Tijdloos, krachtig design (rond 1971)
Vaak met beetje saai verward :grin:

17 likes

Bijna niets anders meer :neutral_face:

34 likes

Nice catch​:+1::+1:

1 like

Favo

22 likes

Een “goldcap” Seiko uit 1974.

26 likes

Deze ingersoll is al een paar weken binnen (van ebay), maar stond bij de eerste keer opwinden na een uur stil, ondanks wat aanmoedigingen zoals kleine tikjes en zachtjes schudden :thinking: Ik heb 'm een poosje laten liggen… afgelopen weekend nog eens opnieuw open gemaakt, wat voorzichtig geschud en tot mijn verbazing is 'ie blijven lopen. Nu een bandje van een ander oudje eraan en even testen aan de pols of 'ie het volhoudt!

21 likes

17 likes