Begrijp ondertussen dat, hoewel deze persoon vanuit Portugal adverteert, deze advertenties ook in de UK worden geplaatst. Dat zou er op duiden dat dit een restvoorraad is van een partij die in 1978-79 naar VK is verscheept (als enige land buiten Azië). Heel leuk om te hebben!
Zelf draag ik vandaag een '75 Chunlei (春蕾), gemaakt in de Shanghai Watch Factory. Deze is vooral ‘bijzonder’ omdat het een 38mm model is, terwijl de meeste Chinese horloges uit deze periode 35mm of kleiner waren.
Meer liefde voor Alpina !
En dit bewijst waarom !
Waanzinnig horloge
Yup
Oef die is nice
Inmiddels zijn de modellen met de lichte wijzerplaat uitverkocht.
Alleen de modellen met groene wijzerplaat zijn er nog.
Mag ik vragen waar je deze piece hebt gekocht? Ik zoek namelijk zelf ook zulke vintage Seiko’s. Stomme vraag wellicht :). Ben zo bang dat je straks een crappy stuk koopt.
Nice catch:+1:
Deze ingersoll is al een paar weken binnen (van ebay), maar stond bij de eerste keer opwinden na een uur stil, ondanks wat aanmoedigingen zoals kleine tikjes en zachtjes schudden Ik heb 'm een poosje laten liggen… afgelopen weekend nog eens opnieuw open gemaakt, wat voorzichtig geschud en tot mijn verbazing is 'ie blijven lopen. Nu een bandje van een ander oudje eraan en even testen aan de pols of 'ie het volhoudt!