Welke vintage draag je vandaag? Deel V

Wat een leukerd die Candino

24 likes

27 likes

Airman :small_airplane:

38 likes

Net even op leer geslingerd,lekker in de winter,s,zomers altijd op staal ivm zweten

16 likes

Goedemorgen. Met zoveel water weer op de weg…een anfibio dan maar :grin:

21 likes

Zeker heel mooi, misschien juist wel omdat 'ie niet ‘fancy’ is :heart_eyes: Past je qua maat ook heel mooi :+1:

1 like

Vandaag een heel lange werkdag voor de boeg, maar wel met een relaxte start: nog even wat langer thuis met een extra kop thee :relaxed: Net deze omgegespt, zij mag vandaag met me mee. Heeft van 't weekend een nieuw, eenvoudig zwart bandje gekregen. Strak, mat zwart, ik vind het precies goed zo.

27 likes

24 likes

14 likes

35 jaar geleden van mijn vriendin, inmiddels vrouw gekregen. Ben helaas de grijze rubberen band kwijt.

real thing zo’n 160…:yum: Hier naast wat vergeten zolder spelers (Sony dd o.a) voornamelijk vintage pickupjes (met versterker en speakerdeksel etc)

Ook wel een enkel radiootje of tv-tje. Combineert leuk met vintage horloges en net als voor die niet noodzakelijk grote namen of topkwaliteit :grimacing:

22 likes

Werkelijk, ik hoor het verschil niet (uitgaand van identiek element) met een Lenco L75 of (for that matter) de Micro Seiki DD-1. De TD160 is gewoon beter gehyped (iedereen kent die speler). Overigens tegenwoordig lastig in originele uitvoering (zonder modificaties met een hoog fabeltjes-gehalte) te vinden.

Maar misschien hebben zij wel gelijk…

1 like

Hondenweer :weary: beetje hulp van HELIOS zou welkom zijn :smirk:

31 likes

Kvinnumgewoonmooi :sunglasses: & ok, wat onuitroeibaar jeugdsentiment :grimacing:

De prachtige Titus.

36 likes

Poljot Sturmanskie 31659, issued pilotenhorloge uit de USSR.

21 likes

27 likes

Dat valt niet mee, een avondshot bij lamplicht… Deze Humble Homer handopwinder laat zijn glans zien :slightly_smiling_face:

18 likes

dat zijn mooie horloges, die homers :ok_hand:

1 like