Instagram crosspost
Ik heb al even gekeken maar het zag er niet goed uit
Binnenkort meer, wordt vervolgd
Ziet er nieuw uit
Bekend bekkie
Ja bij tijd en wijle is de collectie soms was saai
Lijkt ook wat op mijn projectduikertje
Mr Domega. Dat is ook letterlijk het zelfde model.
Ik wil wel een zelf opgeknapte originele doneren aan u. Glaasje. Niet helemaal super. Maar wel meer dan redelijk.
Gratizz
hier of hier komt die van af.Altijd mooi!
Oef…wat zijn er toch veel variaties! Is dit ook een 30T2? Beauty hoor
Dat snap ik!
Ik sluit niet uit dat ik ook ooit nog een 2e prachtige 70’s chrono met lemania uurwerk ga aanschaffen. Dit is wel echt een plaatje! Zou bij mij ook zeker met blauwe plaat zijn!
Ik vandaag weer deze
Nieuwe band nu echt “in progress”
Sir Abel, super sympathiek - vind het zelf nog steeds een erg mooie duiker.
Maar dan kan ik beter eerst checken of herstel nog te realiseren en betaalbaar is. Eventuele reparateur is nu op vakantie maar als die het niet ziet zitten kan je het glaasje denk ik beter zelf houden toch?
Nou, ik heb nog 2 liggen 1 nieuw en 1 gebruikt. Ik kan hem missen.
Onder 40 euro heeft u een nieuwe originele uurwerk
Als ik u er blij mee kan maken dan wil ik dat graag.
Jongens, welke sites bezoeken jullie zoal om zulke vintage pieces (veilig) te kunnen kopen?
Huh, ik dacht dat dit een tamelijk oude automatische duiker was? 8200 als ik me goed herinner? Zijn daar dan nog steeds werken van?
Sir @Abel, Sir @domega, als jullie dit glaasje als een hete aardappel heen en weer blijven schuiven is het bij mij heel welkom. Ik heb een 150M die helemaal in de war is (volgens de timegrapher) en die snakt naar een Service en een vervanging voor een plexiglas dat er nu op zit. Ik hou me aanbevolen en zal een verslag van de Service op het Forum plaatsen…