De betrouwbaarheid van chrono is wel prima. De prijzen (van vintage) vaak een stuk minder. Ik vind 160 euro erg veel voor een LM zonder band en met defecte quickset. Voor dat geld zou je er wel een met goeie quickset en band moeten kunnen vinden met een beetje zoeken.
Leuk in zo’n doosje
Help mij alsjeblieft in deze queste. :(. Ik stuur je een PB.
hahhaa kom op man. Gun een HF lid ook zo een geweldige vintage piece :D.
K’zou eens graag een vlieg willen zijn (voor één dag ) om in je verzameling te ’ neuzen ’ GIGANTISCH moet die zijn
Je bent goed op de hoogte van mijn doosje Ludo!
Aan de andere kant zitten B52806, 62-6198-6000, 52-0110 Mk1 en 52-0110 Mk2
Was mij op niet opgevallen.
Ik heb er nu wel wat spijt van dat ik 'm heb verkocht. Maargoed, is al een paar jaar geleden. Ik vond 'm niet echt top dragen. Wel een lekker funky ontwerp.
Vooral bij de kleinere polsmaten is dat wel een dingetje; Omdat de eerste links van de band bij de kast nauwelijks scharnieren draagt hij veel groter dan je zou denken. Helaas heb ik nogal kleine polsen, dus bij mij zit hij ook niet zo lekker.
Mijn polsen zijn 18,5 cm. Zou opzich wel wat moeten kunnen hebben. Maar het komt inderdaad door de eerste links die niet omlaag vallen, maar naar buiten uitwaaieren. Dat werkte voor mij toch niet helemaal.
Okee, dacht dat het bij zo’n polsmaat wel zou werken, maar blijkbaar ook niet.
Beetje rare constructie die band.
Met al die pr5X6-en post ik ook nog maar even een oud fotootje van die van mij .
Zelf draag ik al de hele week de NA Omega 168.029. Geen foto daarvan, want het staat op mijn enige 19mm bandje dat er helemaal niet goed bij past . Het is nog even wachten op de bestelling van Hans @slls, en zoals altijd is de bijbehorende metalen band te groot voor mijn smurfenpols…
Boh, wat vind ik dit toch mooi.
Zucht…
Valt mee, en wordt ook steeds kleiner Pierre . Alleen van de meer simpele en wat steviger gebruikte tijdmakkers kan ik soms geen afstand doen. En een enkele keer sluipt er weer een zgn mankementen horloge binnen om rust of betaalbaar herstel te vinden
De Omega Dynamic vandaag op de originele stalen band gezet. Net wat aan de grote kant op zijn aller kleinste stand, maar een beetje losjes aan de pols in de zomer is wel lekker .
Gááf zo op staal!