Welke vintage draag je vandaag? Deel V

Helemaal mee eens. De krasjes vallen reuze mee @Maxx_vdv . Het glaasje is van acryl. Het resultaat zal prachtig zijn. Ik gebruik altijd een paar drupjes chromepoets en dan met een microvezel doek ronddraaiende bewegingen maken over het glas. Succes en laat je het eindresultaat nog even zien?

2 likes

Hertelling van de stemming van gisteren maakt dat vandaag deze om mag.

28 likes

En terecht

2 likes

Geschakeld van Japans naar Zwitsers - vanochtend de Olma oldie met zijn ‘rose goud op staal’ kastje :sunglasses:

17 likes

Mijn bijdrage voor vandaag deze grote Marvin :smirk:

22 likes

Hahaha, leek niet slecht toen ik de foto net gemaakt had.
Moet zeggen dat ik er nu wel beetje depri van wordt.:sunglasses:
Hier een betere, een veel betere dus…
( en zelfde fantastische boek op de achtergrond )

Mee eens?

21 likes

Ik zat je maar een beetje te stangen, maar het horloge komt zo wel beter tot zijn recht. :+1:

1 like

20 likes

Deze combo mag ik hier posten :innocent::grin:

19 likes

Alleen als je de linkse vandaag draagt… :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Euhm… ja! :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

2 likes

Jazeker :+1:Top wp en wijzers die Mido. Blijft toch een beetje een minder bekende topper in de vintage rage, houdt wel de prijzen lekker laag :grin:

1 like

Op deze thuiswerkdag heb ik voor het eerst in weken weer eens een vintage omgedaan. Ongemerkt ben ik blijkbaar een ‘man van modern’ geworden. :shushing_face:

25 likes

Nochtans een overheerlijke Movado!

1 like

Nee het glaasje is van glas (hardlex). Kan ik dus hellaas niet polijsten hellaas. Moet er gewoon even een nieuwe inzetten

14 likes

Doxa sub 300T sharkhunter Aqualung :grinning:

24 likes

Sorry, verkeerd gezien op de foto… :nerd_face:

1 like

Thuiswerk dagje met perfect uitzicht :ok_hand:t2:

22 likes

Vandaag zit ik in het voorkeur-era van onze Pierre met deze zeer bejaarde en wat sleetse UG handopwinder :wink::grinning_face_with_smiling_eyes:

23 likes