Welke vintage draag je vandaag? Deel V

Vandaag deze recent aangeschafte heuer op een nato die ik nog had liggen. Best geinig zo

20 likes

Ook hier thuiswerken… alhoewel de klok ook vintage is en ik zelfs het slagwerk voor de aardigheid weer eens heb opgewonden, toch ook een fijn horloge

Ik had een andere gepakt, omdat deze best vaak om gaat, maar het bruine bandje paste niet zo mooi bij mijn overwegend paarse vest. Toch Zarya dus vandaag :grinning:

15 likes

Hele interessante combinatie die industrieel look kast met die klassieke dial en de vintage band. Kan niet omschrijven wat er optisch gebeurt maar het ziet er prettig intrigerend uit. :wink::relaxed:

2 likes

44GS

23 likes

Schaamteloze crosspost!

14 likes

Dit is niets om je voor te schamen

2 likes

De boog kan niet altijd gespannen staan. Vandaag een bescheiden handwinder uit 1972. Kijk eens hoe die arme donder gepolijst is. Binnenkort maar eens proberen om weer wat Brush op z’n wangetjes te toveren…

19 likes

Ook vandaag.

20 likes

Vandaag mijn Seiko 6138 panda:

23 likes

Vandaag een Russisch oudje uit de tijd dat landen om politieke redenen besloten al dan niet deel te nemen aan de Olympische Spelen. Hoe anders is het op dit moment :sweat_smile:.

19 likes

#Watchfun

26 likes

Toch nog een tweetal foto’s die het horloge beter tot zijn recht laten komen.

20 likes

Maw ."dans son jus d’origine "

1 like

Lijkt op mijn pierce

18 likes

Vandaag mijn Omega

17 likes

Inderdaad de kast is praktisch gelijk, alleen het mijne kent
wat meer tand der tijd…
Mooi stuk!

Het is een prachtig exemplaar

1 like

Vandaag draag ik een … weet ik niet!

Hoewel Noord-Korea werd opgericht in 1948 bestond jaren eerder al een anti-Japans guerrilla leger, in 19932 opgericht door niemand minder dan Kim Il-Sung. Zonder dit revolutionaire leger zou de strijd tegen de Japanners er heel anders hebben uitgezien, en zou Noord-Korea tegenwoordig misschien helemaal niet in de huidige vorm hebben bestaan. Daarnaast is het geen geheim dat China en Noord-Korea trouwe bondgenoten zijn, niet alleen in economische zin, maar ook cultureel. Om de Chinese blijk van respect en waardering uit te spreken richting het Noord-Koreaanse leger heeft de communistische partij van China in 1991 de opdracht gegeven aan verschillende Chinese horlogefabrieken om onderstaand horloge, ter viering van het 60-jarig bestaan van het Noord-Koreaanse leger, te produceren. Deze is zowel op de Chinese markt uitgebracht en cadeau gegeven aan de burgerij van Noord-Korea. We zien de rode ster, die staat voor het communisme, op een witte schijf met de datum van het 60-jarig jubileum.

22 likes

Mit schöne Deutsche Datum Anzeige :kissing_heart:

2 likes

Heb jij ook een Noord Koreaanse Morangbong?

1 like