Tof
Tag Anzeige dan toch…
Yes, meerdere, die zal ik zeker nog posten!
Meerdere zelfs? Dat is wel heel erg gaaf. Waar heb je die gevonden?
Dat is een mooie Citizen!
Moest de endlinks op maat vijlen voor mijn moeder (het waren niet de juiste), dus toch gelijk maar omgedaan.
MOOI! Hier z’n neefje, met een egale oranje dial! Waar is de blauwe? Waar is de zilveren dial? Kom er maar in @WVE
Goed dat je ook ‘kleinere’ merken een kans geeft
Natuurlijk, dat heb ik altijd al gedaan hoor. Cyma is een ondergewaardeerd topmerk. Deze Navystar is waterdicht met schroefdeksel, heeft inhouse ontwikkeld cymaflex schokabsorberend systeem, inhouse cal. R459, en één van de slankste profielen voor een horloge uit die tijd. Naar het schijnt zaten er meer dan 10 patenten op het ontwerp. Geweldig ding.
Je zou misschien nog eens checken of dit neefje nu alleen op de wijzerplaat na afwijkt van die van mij (en @WVE) of dat er toch verschillen in kast etc zijn?
Kast is volgens mij allemaal dezelfde.
Wel zijn er verschillende kronen en soms andere wijzers gebruikt.
Zal vanavond nog even foto’s erbij zetten.
Was toch nieuwsgierig dus mijn al jaren onderop liggende Double Rhomb opgegraven. Leek me een fantastische grap om een schroefdeksel te faken en tegelijkertijd een lipje voor het open klikken te bieden

Deze heeft dezelfde schroefdeksel als die van Scudo maar dan met nummertje 7405…
Aha! Weer een Forum lid dat ondersteboven in de kist heeft gestaan om een oude liefde boven water te halen! Mooi man. Krijg je hem open?
Maak zelden iets open , behalve batterij afhankelijke tijdsnijdertjes
Dat is de eerste stap. Stap 2 is dat je wil kijken hoe het uurwerk zij best doet. Stap 3 is dat je het uurwerk wil helpen als hij er zelf niet meer uit komt… Je zit in een groeiproces vriend. Er is geen houden meer aan straks!