Gelukkig loop jij niet achter de massa aan, lekker eigenwijs is goed… Maar ik smeek je, luister nu naar je vrouw.
(Normaal gesproken ben ik groot voorstander van mannen emancipatie )
Yes ma’am
Heerlijk kleurenpalet Andy
Lady’s watch.
Deze is imho wel erg vrouwelijk (geworden) Don . Alles kleiner dan 31 mm wordt al lastig dragen als man. Dit bandje werkt niet mee
Klopt, goed opgemerkt! Er zijn twee versies van de ‘wittnauer only’ 3256en in omloop - de latere versies waar de streepjes door elkaar lopen, inclusief ‘notched’ caseback, en serials 5.6mio ongeveer, en de eerdere waar de streepjes niet door elkaar lopen, met x-hoekige caseback, en serials 5.3mio-5.5mio ongeveer. Latere hadden het andere logo op de plaat en meer tekst (serial range moet ik nog checken, op eerste zicht 6mio+).
Deze hebben alvast exact dezelfde plaat config als de mijne:
Daar is zo te zien iedereen het idd over eens.
Zit me nog af te vragen hoe het eruit ziet als je hem op een bund zou zetten.
Sommige dingen moet je je niet afvragen…
Ik denk dat het bij deze idd niet zo gaat werken; bij sommige andere wellicht wel.
(plaatje van ebay)
Deze vind 'k prachtig: een chronograph pontiac, misschien op mijn lijste voor 2020
Dames - toch wél vrouwelijk - maar kan voor mij ook unisex gedragen worden - stoort alleszins niet aan de pols als men zich er ‘gedragen’ mee voelt
Fijne dial deze New Art, doet me sterk denken aan Seamasters uit die periode Och trends waren toen al net zo design bepalend als nu, maar voor net zo’n smaakvolle wp nieuw moet je echt wel even een dagje scrollen
. Klasse bracelet ook voor zo’n mooie klassieker
Mooi ding hoor. Die scherpe lijnen van de kast vind ik vet. Lekker Reverso-achtig.
Wat zijn de afmetingen?
E-bay?